Presentasjonsrunde!!!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå er vi  blitt en skikkelig koselig gjeng her, så jeg tenkte det var på tide med en ordentlig presentasjonsrunde.

Jeg heter egentlig Stine, er 29 år og VENTER mitt femte barn.
Jeg er gift.
Så hei hei...her er jeg[:D]

Jeg heter Mari. Er 24 år og bor på Holmlia, Oslo. Er egentlig fra Lyngdal i Vest Agder. Jeg er gift og vi venter vårt første barn. Blir en gutt! [:)]  Gleder meg til han kommer ut!! [:D]

Hei! Eg heter Katrine,28 år, er gift med "Homer" (som av og til beveger seg inn på forumet her.) Vi venter en liten gutt, Trym, (ei uke igjen til termin!) og han er vårt første barn. Eg er opprinnelig fra Måløy i Sogn og Fjordane, men nå bosatt i Sandnes. Jobber til vanlig som assistent i barnehage på 0-3 års avdeling.[:D]

jeg heter martine,er 26 år , gif og venter nå vårt 3 barn.......... jeg bor i valdres i nord-aurdal kommune........

Hei hei!  Jeg heter Ingvil, er 21 år og bor i Ørsta på Sunnmøre. Jeg og samboeren min venter vårt første barn, Nora[:)] (Viss ikke det plutselig kommer en Peter![;)]) Jeg studerer 3. året på allmennlærer og skal fortsette til høsten mens sambo er hjemmepappa på fulltid![:)]

halla.jeg heter Tina og er 24 år og kommer fra en øy utenfor bergen.er samboer og venter vårt første barn,vet ikke hva det er,men heller mot at det er en gutt.men er ikke sikker....GLEDER MEG[:D] 

hei æ heite Rikke-Marselia e 24 år har heilt "fersk" samboar å vi vente vårt første (mirakel)barn (som aldri sku komme egentli) e født å oppvokst på andøya, jobbe egentli som feskar men d bi d væl heilt slutt på. e utdanna aktivitør så får se ka en finn på etterkvært

Hei hei! [:)]
Jeg heter Veronica og er 24 år. Kommer fra Valdres, men bor i Sørum i Akershus. Har samboer og en sønn på 2 1/2 år. Venter ei jente nå i mai. GLEDER MEG MASSE TIL DET!!! [:D] 
Er utdannet hjelpepleier og jobber på sykehjemmet her i kommunen.

Hei jeg heter Benedikte er 33 år (på søndag[;)]) og bor i Bergen. Er gift og vi venter vårt første barn sammen, en gutt. Jeg har en datter på snart 6 år fra et tidligere forhold.

Åhh dette var en lur idè
Jeg heter Lene, er 22 år fra Lier og bor i Drammen, er samboer med Lass`en her inne, som er 26 år..
Dette er vårt første barn sammen, en gutt som er ventet til termin om 15 dager, altså 18 mai...MEN er så absolutt velkommen nå
Lasse har ei datter på 3 år fra før
Kraaka er min sladrevenn for å få med det oxo:):)

Jeg heter Johanne Elise, og venter mitt tredje barn!!
Jeg holder på med avsluttende eksamen på sosisonomstudiet.
Flytta hjem fra Lillehammer i februar i fjor, og jeg gikk på høgskolen der.

Skulle gifte meg 4. mars, men vi ble overasket av blått kryss på testen i oktober ja...Så bryllupet ble utsatt litt...

Hei! Jeg heter Elisabeth og er 33 år. Nå venter jeg mitt 3 barn. Har to fra et tidligere forhold og de er 12 og 6 1/2 år. Sambo har ei datter fra før på 10 år.
Vi gleder oss kjempe mye til det nye familie medlemmet kommer[:)]
Bor rett utenfor Trondheim.

Hei! God ide dette,kjekt å høre mer om dere!

Jeg heter Cathrine, er 26 år. Hadde bryllupsplaner i juni iår,  men positiv test i september gjorde at vi utsatte det litt. Om enn bare 3 måneder...  Planleggingen var så godt i gang, så det blir en masse spennende ting som skal skje i løpet av de nærmeste mnd... Har vært med min samboer i 5.5år.

Vi venter vårt første barn 25 mai, den lille jenta er hjertelig velkommen før den tid.[:)]

Jeg er ergoterapeut og jobber på psykiatrisk avd på SUS.

Bor i Sandnes.

Jeg heter Maria, er 25år og kommer fra Bodø.
Er samboer og vi venter vårt første barn 29.mai (må gjerne komme før ) Etter alt å dømme så er det ei lita jente som er på vei.
Jobber som daglig leder på en restaurant til daglig.
Har den siste mnd bare fått bruke tid på å forberede hjemmet OG meg selv til lillemors ankomst, og det har vært deilig. Var på storundersøkelse for noen år tilbake og fikk vite at jeg nok aldri ville få barn, der tok de feil heldigvis. [:D] 
Må bare få si lykke til til alle dere andre mai-vordende mødre og fedre.

Jeg heter Kathrine, er 27 år og gift. Kommer fra Trondheim. Dette er vårt første barn.
Han er jo allerede født som dere fleste vet, men jeg føler meg hjemme her inne, så her blir jeg til dere alle har fått babyene deres. Så møtes vi vel på født i mai etter hvert. [:)][:)]

Lykke til alle sammen!

hei!
jeg heter Stine og er 19år,bor på langhus (akershus). venter mitt første barn, med samboeren min som jeg har vært sammen med i 2år, den 27 mai, var ikke helt planlagt, men vi er veldig glade for at ting er som de er for det.
går siste året på videregående nå, så utdannelsen min blir litt satt på vent, men det skal vel gå fint[:)]

Jeg heter Ida-Eline og er 26 år. Opprinnelig Bodø-væring, men bor nå på Jessheim (Gardermoen) Jeg er samboer og har vært det de siste 7 år. (med samme mann altså, hehe) Vi har ingen ønsker om å gifte oss foreløpig! Vi venter vårt første barn nå,- når som helst! Ei jente , til det motsatte evt. er bevist. Jeg er utdannet tannpleier, og jobber til vanlig på en privat tannklinikk.
Nå er jeg bare klar for bebiss og hjemmetilværelsen [:D]

Lykke til til dere alle. Klemmer

eg heite Hanne, kjem frå Stryn i sogn og fjordane, er 21 år og student i bergen. Skal snart flytte ilag med typen min eller forlovede som det òg heite[;)] vi har hatt eit avstansforhold dei 2 siste av 2,5år og er somsagt student så var ikkje heilt planlagt frå mi side, men typen min seie han har planlagt det lenge.. så ungen er iallefall ønska![:D] Han er 7 år eldre enn mg så det er kanskje derfor[;)] studie må iallefall vente litt for no er det andre ting som eg vil prioritere[:)]

Hei og Hopp!
Jeg heter egentlig Elisabeth(virker som det er en del av de[:)])
Jeg blir 21 år, og er gift med Raggsokk-(han er ikke så vanskelig i virkeligheten som han virker her inne[;)] hehe! Vi krangler nesten aldri!)
Lille Maja Johanna blir vårt første barn, og vi gleder oss masse!
Jeg skal fortsette å studere til høsten (bare 8 samlinger i halvåret da!) og Raggsokken min skal ha full permisjon fra jobben sin- Så vi gleder oss veldig til å få litt tid sammen som ny familie[:)]

Hei hei. Ja jeg heter Katrine-og er 29 år[:)] Vært gift i 2.5 år med Nic som jeg har vært sammen med i totalt 6 år. Vi har en sønn på 2 år fra før og venter vår neste sønn(25.5) veldig snart håper jeg[:D] Bor på idylliske Kampen i Oslo. Har jobbet som stylist de siste 12 årene og mannen min er i NRK. Elsker å være mamma og håper at jeg kan få "mange" barn...
Og så er det utrolig deilig å ha et sted som dette og dra til av og til da!
Lykke til alle dere[:)]

Back
Topp