Presentasjons- og ønsketråd hemmelig venn!

LillyMom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
Oktoberlykke 2019
Desemberskattene 2024
Nå får straks alle som har meldt seg på en hemmelig venn tilsendt! Pris på gaven er ca 250 kr + porto. Gaven skal sendes senest 15 mars og når den er sendt må dere gi beskjed til meg så vi har oversikt. Når gaven sendes, skal man legge ved et hint om hvem man er :)

Her i denne tråden kan alle ti presentere seg selv, så kan man bruke den infoen i hintet. Skriv gjerne også hva du venter, gutt/jente/ukjent, og om det er noe spesielt du ønsker deg/trenger :)

De som er med er:

lilly_lane
Kåbbåi
SophiasMamma
Alvejenta
wishfull80
Pusemor
Taho
Kaffemocca
skrulletulla90
M+A=Baby

Last edited:
Jeg bor sentralt på østlandet, blir 32 år i juli og venter barn nr 3 :) Har fra før ei jente som blir 12 år, en attpåklatt som blir 2 år i mai (gutt) og nå venter vi ei jente i slutten av april. På fritiden liker jeg å lese en del bøker, og kjøper de stort sett kun på engelsk. Ellers så strikker jeg en del når jeg har tid, og kan fort finne på å bestille stoff og sy ting til ungene hvis jeg ser noe fint på nett :) Når jeg ikke er gravid elsker jeg å løpe. Løp halvmaraton i 2010, og håper jeg en dag skal klare å løpe en hel maraton.

Ønsker egentlig ikke noe spesielt til frøkna, men jeg setter like stor pris på hjemmelaget som kjøpt ;)

Jeg Bor på østlandet, nærmere bestemt hovedstaden, jeg blir 25 år (i morgen) 3 mars :) Jeg venter nr 2, har en jente fra før på 20 mnd og dette barnet ventes i mnd skifte mars/april, kjønnet er ukjent. Ting som interreserer meg er interiør, gjerne ting jeg kan endre på eller lage selv. Funnet ut at symaskinen ikke er så farlig som først antatt, så den er blitt tatt flittig i bruk i det siste ;) Syntes også det er gøy å hekle, men jeg har tatt en liten pause fra det ;)

Til babisen har jeg egentlig det meste, spesielt klær, da jeg har handlet endel og masse er arvet fra vesla, Er veldig glad i brunt, beige, krem og hvitt. Men tåler et innslag av farge også :P Det meste faller i god smak både kjøpt og hjemmelaget :)

Jeg er 82 modell.
Venter mitt 3. barn.
Har to gutter (født 05 og 10) fra før,
men er dessverre bare gutten fra 2010 som er blandt oss.
Jeg har aldri visst hva jeg har ventet før fødselen.
Så venter overraskelse denne gangen også.
Jeg kan ingenting av håndarbeid, men skulle ønske jeg kunne.
Har ikke noen spesielle ønsker,
Men det er alltids gøy med hjemmelaget.

Jeg bor i Lillehammer, men er fra Oslo. Er 29 år, og venter mitt første barn. En jente:) Jeg er både by-jente og trives i naturen, så satser på å bli både en kafémamma og tur i skogen-mamma;) Liker også å gå på ski om vinteren selv om det ikke har blitt noe denne vinteren.
Jeg er ikke spesielt flink i håndarbeid, jeg kan sy igjen hvis det blir hull i klær, men der stopper også kunnskapen:) Jeg er derimot glad i å lage mat, hvertfall når jeg har overskudd.

Jeg trenger ingenting, men blir glad for det meste. Er ikke så glad i babyrosa, foretrekker kjønnsnøytrale klær, men kan godt like feminine ting som en blå kjole eller en blomstrete body. Har mye små klær, så 62/68 er fint:) Ellers liker jeg pynt til huset, praktiske ting og hjemmelagde ting. Nytt eller brukt spiller ingen rolle;)

Hei. Jeg bor i Østfold og ventet nr 3:) har fra før to gutter på 7 og 9 år og venter nå en gutt til:) hobbyene mine er lesing og matlaging. Jeg har ingen spesielle ønsker:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg kommer fra Østfold, er 29 år og venter barn nr 2 :) førstemann er en gutt på nesten 19 mnd, og nå venter vi en jente! Jeg er økonom og en såkalt karrierekvinne, som ble supersjokkert over å oppdage hvor stas det var å være hjemme med barn, så nå kunne jeg nesten vært hjemmeværende og hadde syns det hadde vært megakos! :D Liker å lese, skrive og har nettopp oppdaget strikking :) er veldig glad i rosa og lilla, etter å ha sett blått i to år ;) litt større str er nok lurt, både butikk/hjemmelaget, ja alt mulig er supert!

Jeg kommer ifra Hedmark , 23år. Har ei herlig jente som er 6år og som blir superstolt storesøster til en liten gutt :) <3 min (og forsåvidt veslemor) sin lidenskap er hest. Trening og matlaging er en god nr to :) duse og skarpe farger slår ann hos meg og både ifra det minste til større str. Blir glad for det meste :)

Vi venter vår første menneskebaby, og det satses hardt på at det er en jente. Fra før av er det to ekstremt bortskjemte katter i hus ;P Jeg blir 27 i april, er utadvendt, kreativ, i overkant oppfinnsom, og gjennomfører ekstremt sjelden det jeg starer på. Eks: Jeg har heklet 120 "bestemorsruter", noe jeg lærte meg litt på ren gjetting, og litt av en video på internett. Men jeg synes det virker kjedlig/tidkrevende å feste dem sammen, så nå ligger de bare i en haug.

Videre liker jeg IKKE ting med typiske søte babyender - katter -hunder -ordtak and so on på. Og glorete farger.

Jeg liker lilla, kremhvitt, brun, grønt og gammelrosa.
Jeg liker også det meste som smaker sjokolade, eller hylleblomst.
På øret er det rock og metall, så jeg gruer meg litt til å måtte sitte å synge "Lille Petter edderkopp" og andre klassikere i barnearkivet.

Aner ikke hva vi ønsker oss, men pga plassmangel har vi ikke noe som er større en str 62.
Men det er et overtall av bodyer, så kanskje noe typ benklær, sånne knøttsmå sokker, eller genser?

Noe som heller ikke er kjøpt inn er kosedyr. Det er fordi jeg er av typen som ikke kan gå på IKEA og finne et kosedyr som ligger feil, og ikke kjøpe det. Å legge det på plass sammen med "sine egne" holder ikke, for nå trodde jo den at den skulle få bli med noen hjem! (Jeg vet at det er på grensa, om ikke over, til psykotisk :/ )
Så legg til gravidhormoner på det. Sto senest på tirsdag å prøvde å velge en fra et stativ med mange søte, bløte kaniner på, men begynte bare å gråte fordi de hang etter halsen.

Men jeg blir sikkert glad uansett hva vi får, for jeg ELSKER ting med en historie, og hva er vel bedre enn historien om da jeg ventet spent på en gave fra en jeg aldri har møtt før?!? :D

Last edited:
Hei :)
Jeg er 23 (blir 24 i år, men er så lenge til :-p) og på en herlig liten plass i Hedmark. Jeh er opprinnelig fra Hadeland og neste år gjør vi gudbrandsdøler uttav oss :)
Er til daglig student, og under svangerskapet så har det vært mer enn nok å forholde seg til. Driver ellers egentlig aktivt med hest ♡ Jeg venter min første og syns det er veldig trivelig at det blir en liten gutt som kommer.

Vi har også det meste, og blir glad for alt. Men mer ull er nok det som står litt høyt på lista til lillegutt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jente på 33. Første barn, en gutt ble født 6 uker før tiden 23. Februar. Har egentlig det meste vi trenger, men en vognpynt har jeg ikke investert i enda.

Er glad i farger som: beige, brunt, blått, gult.

Av ting jeg kunne ønske meg til prinsen er:
*omslagsbody i ull strl 50
*vognpynt med navnet : Remi Andrè.

Ellers blir jeg/vi glad for alt!

Ellers er jeg en scrapbooker, så prinsen er allerede ett yndet fotoobjekt!

Da har alle skrevet, så da er det bare til å begynne å handle! :) husk å gi beskjed til meg når pakkene er sendt, så vi har oversikt. Frist for å sende er 15 mars :)

Skal vi sette vår egen avsender? Tror de i mai satte en felles. Men er kanskje ingen som vet hva andre heter på ordentlig?

Jeg tenkte ikke å sende avsender, men det er fordi jeg stoler på posten da:) Gjør ofte ikke det hvis jeg sender brev eller heller.
Dumt vi ikke er fler, mistenker at det blir lett å gjette ut fra hintet:) Jeg synes hvertfall det er vanskelig å finne på et hint som ikke avslører med en gang:)

Trenger vi avsender? Alle kan jo sette på meg eventuelt, var det sånn de hadde gjort i mai? :)

Vi får visst være ekstra kreative med hintet.. :)

Det kan jo være lurt å sette på avsender, da kommer ihvertfall pakken tilbake til en av oss om den ved et uhell skulle bli vrang på veien ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror vi sier at de som vil sende med avsender, og har "avslørende" navn, kan sende meg en pm og få mitt navn/adresse :)

Husk frist for å sende gaven på lørdag, og å gi meg beskjed etter at den er sendt :) noen har allerede sendt, så snart lager vi en bildetråd med hva vi har fått før vi alle gjetter samtidig :) spennende!!

Nå er det laget en egen tråd for å vise frem hva man har fått :)

Blir gøy å gå i postkassa i dagene fremover;) Her kommer posten tidlig også, vanligvis rundt 10.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp