hei=)
heter sandra og er 17 år=)
har termin den 2. oktober, å har selv bursdag den 5. [:D]
blir en flott bursdagsgave[:D]
ellers så kommer jeg fra tromsø.. dette var da ikke helt planlagt.. så jag kan fortelle hvordan d sjedde:
gikk på p-sprøyta, men den funka jo tydelivis ikke som den skulle[:)]
men så lå jeg i en og en hall måne over doskåla (tenkte d måtta være omgangs sjuka) helt til mamma foreslo at jeg kunne være gravid, da først gikk d opp for meg... fikk jo totalt panikk!! men d gikk over etter jeg hadde vent meg til tanken[:D] da jeg var hos lege fant jeg ut at jeg var 9 uker på vei, da var d blitt en liten bebi, klarte ikke få meg til å ta abort..
så da var jeg alså gravid[:D][:)]
faren, ville ikke ha noe me no barn å gjøre, han truet me både d ene å d andre, men jeg så ifra at han hadde egentli ikke så mye han skulle ha sagt, for barnet kommer enten han liker d eller ei!! da skjerpet han seg noen få grader... har ikke så god kontakt med han, å jeg vet ikke egentli så mye hva han tenker lenger.. han sa han ville være med på første UL men forsov seg (stoooor overaskelse) men han har nå sagt at han er lei seg å vil være med på neste... så vi får se om han ikke forsåver seg da og..
mamma derimot gleder seg utrolig mye til å bli bestemor=) hun har allerede kjøpt flasker å sånn! hele familien min tar d med godt mot[:D]
d var da litt om meg=)
her er da lillenurke åsså=) så får dere hilst på h*n og=)