Presentasjon???

titti_28

Elsker forumet
Fant på generell diskusjon en side hvor alle medlemmene kunne presentere seg[:)]
Det synes jeg var ganske hyggelig..
Det er rart med det å få et ansikt til et navn[;)] 
Også vet vi litt mer om hverandre, for vi snakkes jo ganske ofte her inne???
Bare for oss med baby i vente i oktober???[:D]
Noen som er med meg?????

Hei!!
Da fortsetter jeg.... [:)] 

Jeg heter Stine, er 28 år og kommer fra Oslo.
Jeg er sykepleierstudent og virkelig STORTRIVES på skolen, og kan ikke bli fort nok ferdig, og ut på jobb[:D] Men først barn[;)]
Har en diamant på 3 år, Sebastian, og venter en ny spire rundt den 17 oktober.
Har bodd alene med Sebastian siden han var 4 mnd, men hans pappa og jeg har funnet tilbake til hverandre, og nå kommer snart nr to.
Vi bor ikke sammen igjen enda... En ting av gangen...
Vi går iallefall en spennede vår , sommer og høst sammen[:)] 

jeg er 27 år og vestlandsjente. Mona er navnet. min datter er rett over to og sier til alle tider "mamma bebi magen"!!! har termin 27.10. samboer og hund.

hei=)

heter sandra og er 17 år=)
har termin den 2. oktober, å har selv bursdag den 5. [:D]
blir en flott bursdagsgave[:D]
ellers så kommer jeg fra tromsø.. dette var da ikke helt planlagt.. så jag kan fortelle hvordan d sjedde:
gikk på p-sprøyta, men den funka jo tydelivis ikke som den skulle[:)]
men så lå jeg i en og en hall måne over doskåla (tenkte d måtta være omgangs sjuka) helt til mamma foreslo at jeg kunne være gravid, da først gikk d opp for meg... fikk jo totalt panikk!! men d gikk over etter jeg hadde vent meg til tanken[:D] da jeg var hos lege fant jeg ut at jeg var 9 uker på vei, da var d blitt en liten bebi, klarte ikke få meg til å ta abort..

så da var jeg alså gravid[:D][:)]

faren, ville ikke ha noe me no barn å gjøre, han truet me både d ene å d andre, men jeg så ifra at han hadde egentli ikke så mye han skulle ha sagt, for barnet kommer enten han liker d eller ei!! da skjerpet han seg noen få grader... har ikke så god kontakt med han, å jeg vet ikke egentli så mye hva han tenker lenger.. han sa han ville være med på første UL men forsov seg (stoooor overaskelse) men han har nå sagt at han er lei seg å vil være med på neste... så vi får se om han ikke forsåver seg da og..

mamma derimot gleder seg utrolig mye til å bli bestemor=) hun har allerede kjøpt flasker å sånn! hele familien min tar d med godt mot[:D]

d var da litt om meg=)

her er da lillenurke åsså=) så får dere hilst på h*n og=)

Jeg er en 28 år gammel jente fra trøndelag,men bor på vestlandet pga.av arbeid.
Har fra før 5 barn så dette var ikke helt planlagt,så nå er sterilisering eneste prevansjon som vi tørr å stole på.
Har foreløpig termin den 14 oktober,men er litt usikker på siste mens. Kan være alt fra 1-10 januar så vi regnet ut terminen fra den 5 januar,på tidlig ul i uke 10 mente de at siste mens måtte ha vært i slutten på desember.
Har enda ikke fortalt det til alle i familien,men faren min med familen har fått vite det.Foreldrene til sambo vet
ikke noe om det enda,blir opp til ham og fortelle det til dem.Folk rundt oss kan jo så smått begynne å se at jeg er gravid [:D] 

Heisann!

Jeg heter Cecilie er 26 år(27 i nov) og bor litt utenfor Bergen sammen med samboeren min.
Vi har 2 barn, en gutt som heter Adrian blir 5 år i nov og en jente som heter Amina som blir 2 år i aug og venter nr 3 rundt den 16 okt.

Hei

Jeg heter Mari og er fra Rogaland, er 24år og har foreløpig termin 11. oktober [:)] Skal på UL 12.mai.

Jeg jobber i barnehage, og trives godt med barn.

Det var ikke helt planlagt, det har ikke helt gått opp for verken meg eller samboeren ennå. Gleder oss til ultralyd for å se at det virkelig er noe der inni [;)]

Hei Hei[:)]

Min første melding i forumet, håper d funker[:D]
Jeg heter Hege, er 32 år og er fra Vestlandet. Har en gutt på 6 år og venter nå i oktober. Ca 22. Vi har prøvd i over 2 år, så dette gleder vi oss skikkelig til!!! Lurer på en ting..... hvordan for dere til disse "kalender linjene"???

Hei alle sammen!
Det ligger en presentasjonsside under oktoberklubben som heter "hvem er vi?" Der ligger det flere presentasjoner.

Back
Topp