Presentasjon???

titti_28

Elsker forumet
Fant på generell diskusjon en side hvor alle medlemmene kunne presentere seg[:)]
Det synes jeg var ganske hyggelig..
Det er rart med det å få et ansikt til et navn[;)] 
Også vet vi litt mer om hverandre, for vi snakkes jo ganske ofte her inne???
Bare for oss med baby i vente i oktober???[:D]
Noen som er med meg?????

Hei!!
Da fortsetter jeg.... [:)] 

Jeg heter Stine, er 28 år og kommer fra Oslo.
Jeg er sykepleierstudent og virkelig STORTRIVES på skolen, og kan ikke bli fort nok ferdig, og ut på jobb[:D] Men først barn[;)]
Har en diamant på 3 år, Sebastian, og venter en ny spire rundt den 17 oktober.
Har bodd alene med Sebastian siden han var 4 mnd, men hans pappa og jeg har funnet tilbake til hverandre, og nå kommer snart nr to.
Vi bor ikke sammen igjen enda... En ting av gangen...
Vi går iallefall en spennede vår , sommer og høst sammen[:)] 

jeg er 27 år og vestlandsjente. Mona er navnet. min datter er rett over to og sier til alle tider "mamma bebi magen"!!! har termin 27.10. samboer og hund.

hei=)

heter sandra og er 17 år=)
har termin den 2. oktober, å har selv bursdag den 5. [:D]
blir en flott bursdagsgave[:D]
ellers så kommer jeg fra tromsø.. dette var da ikke helt planlagt.. så jag kan fortelle hvordan d sjedde:
gikk på p-sprøyta, men den funka jo tydelivis ikke som den skulle[:)]
men så lå jeg i en og en hall måne over doskåla (tenkte d måtta være omgangs sjuka) helt til mamma foreslo at jeg kunne være gravid, da først gikk d opp for meg... fikk jo totalt panikk!! men d gikk over etter jeg hadde vent meg til tanken[:D] da jeg var hos lege fant jeg ut at jeg var 9 uker på vei, da var d blitt en liten bebi, klarte ikke få meg til å ta abort..

så da var jeg alså gravid[:D][:)]