Presentasjon :-)

Lolipop

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Sensommerbarna 2016
Nå har jeg blitt litt varmere i trøya her inne, og har lest endel av det dere har skrevet. Utrolig mye spennende, og absolutt lærerikt for meg som er førstegangs (så fortsett med det!)

Dere har sikkert presentert dere i tur og orden når dere entret forumet, men jeg som er så treg med å logge meg inn her, tenkte jeg kunne gjøre det nå. Er jo alltid hyggelig å vite litt om de man "snakker" med.

Jeg har ikke behov for å være så super-hemmelig, så hvis noen her inne kjenner meg igjen på beskrivelsene, så send meg endelig en melding. Bare veldig hyggelig!!

Jeg er 30 år og gift med en dansk mann, på 3.året. Jeg er lærer og bor i ullensaker. Elsker arbeidet og arbeidsplassen! Jeg spiller innebandy på fritiden, og er veldig glad i å være ute. Bor på bondegård. Dette er første barnet, litt planlagt, VELDIG ønsket!

Det var litt om meg :)
 
Høres herlig ut å bo på bondegård! Det har alltid vært min pikedrøm. Helst med en hest hehe :) velkommen!
 
Bondegård er fantastisk :) Masse plass og luft! Ingen dyr ;-) Liker å reise, så da er det litt vanskelig :)
 
Bondegård har alltid vert min drøm, men jeg elsker dyr så måtte hatt en del ;) Jeg har heldigvis stor hage her jeg bor, så har to katter, hund og høner :D
 
Hei og velkommen :)
 
Gratulerer og velkommen :)

Et nedlagt gårdsbruk var drømmen til meg og mannen ei stund, derfor bor i i et boligfelt i er vanlig hus :p
 
Tusen takk :) Hyggelig med god plass ja, og deilig kjøkkenhage *mums* ;-)

Terminen vi fikk på tul er 26.7, men den kan jo forandre seg etter oul. Uansett er det bare en dato, pleier alltid å si i slutten av juli om noen spør. ;-)
 
Back
Topp