Presentasjon

Mammatiltogutter

Andre møte med forumet
Hei alle sammen =)

Jeg har sniklest på forumet eg god stund, men tenkte at siden vi nå trenger 3 innlegg for å komme inn her at jeg like godt kan prøve å være litt aktiv og presentere meg selv. Jeg er 21 år og fikk en gutt i mai 2011, som nå er 7 måneder. Er nå gravid med nummer 2, og tror jeg har termin i midten av august. Har blanede følelser rundt den nye graviditeten, var absolutt ikke planlagt! Føler ikke jeg er klar for å bli tobarnsmamma, men håper det går seg til etter hvert.

Flere som ønsker å presentere seg kan gjøre det i denne tråden om de vil. Vet ikke om dere allerede har hatt en presentasjonstråd. =)

Heisann, og velkommen! :D

Vi har en presentasjonstråd, ja, men har blitt ganske mange nye siden den ble laget! Kjekt med en til. =) Du skal være hjertlig velkommen! =)

Hei og velkommen :) 

Er litt i samme situasjon som deg ser jeg, har ei jente som er født i mars i år så hun er straks bare 9mnd, og venter nå en til i starten av august :) Føler meg ikke sånn kjempe klar for å bli tobarnsmor helt enda, men det går seg til etterhvert :) Denne graviditeten var likevel mer planlagt enn forrige gang da :P  Ville ha to tette, og det blir jo to tette. De kommer nok til å ha glede av hverandre etterhvert, tenker jeg. Jeg er 20 år forresten.

Back
Topp