Presentasjon + spm.

Nemi 1

Betatt av forumet
Først og fremst, jeg har heller ikke fått presentert meg. (føler meg litt uhøflig ja)
Jeg er 28år, bor 25min fra Kristiansand.
I denne husstanden bor det 2 små prinsesser, mannen og jeg + 2 hunder, 1 katt og en del fisker.
Jeg er utdannet innen tannhelse og apotek men har jobbet på en liten brun pub for å kunne være hjemme på dagtid 1år ekstra med hun eldste. Greit med kvelds jobb da. [:)]

Lurer på en liten ting i slengen, ser det er endel som er våken mye av natta og dårlig nattesøvn.
Jeg har fått stikk motsatt problem, sover kjempe tungt, L kan ligge i samme seng som meg og hylgrine uten at jeg våkner [:(].
Ganske skummelt, veldig glad jeg har mannen hjemme hver natt.
Noen fler som har det sånn eller har hatt det?

Jeg har det IKKE sånn hvertfal..[&:] Har begynt å sove IRRITERENDE lett etter at jeg fikk barn, noe som er forferdelig slitsomt til tider.. Hadde et veldig godt sovehjerte før, men de tider er nok forbi dessverre...
 Jeg våkner bare hun sender av gårde et lite kny borte i sengen sin og det skjer jo relativt ofte.. Enten hun drømmer eller hva det er hun driver med... Skulle virkelig ønske jeg klarte å sove litt tyngre for det er forferdelig irriterende å ligge våken når babyen faktisk sover... 

Back
Topp