presentasjon av oss julimødre ;-)

iris29

Forelsket i forumet
Nå begynner det for alvor å nærme seg vår mnd.. noen har jo allerede fått, eller holdt på å fått... men jeg ser for meg at det er flere av oss som kommer til å være mer aktive inne på forumet nå som det nærmer seg. Derfor hadde det vært koseligt med en tråd hvor vi fortalte litt om oss selv..

Jeg heter iris, er nå blitt 25år, er gift med verdens herligste mann på 33år. Vi venter den 21 juli vårt første barn og gleder oss sykt mye til gutten vår kommer. Er fra stavanger, men bor nå på Sola :-)

Silje her, 27 år, fra Larvik, bor i Stavern med verdens beste mann på 33. Vi gleder oss veldig masse til gutten vår kommer, termin 19. juli.

Fin tråd forresten[:)]

Jeg heter Veronica Alexandra....
Er 22 år, Er forlovet og samboer med min kjære som er 34 år....
Vi har både hund og katt, Men venter vårt første barn....
Vi bor på Stokmarknes, Jeg kommer egentlig fra Sortland....
Har termin den 9. Juli 2006....

[:D]

For en fin tråd![:)]
Æ e da  ~Tova~ Også kjent som Gunn Tove[;)],Æ e 22 år,Bor i Tromsø sammen med min kjære samboer!
Vi vente vårres første barn sammen, Termin 8juli[:D][:D]Å glede oss fælt!
Æ har ei datter på 5 år fra et tiliere forhold... Å ho glede sæj fælt t å bli storesøster..

Hei!
Jeg heter Linn Therese,
er 25 år,
bor i Oslo, snart i Lørenskog.
Venter mitt første barn 24. juli.
Skal prøve å jobbe med forholdet til kjæresten som sitter inne.
Har en nydelig voffs sammen også.
Gleeeder meg til å bli mamma!!!

jeg heter tonje og er 20 år. bor sammen med min forlovede, vi har vært sammen i 4 år. gleder oss såå masse til magetrollet kommer.lurer så fælt på om det er en gutt eller ei jente som gjemmer seg inni der....[8|]
[:)] vi bor i oslo..... 

hei.
Susanne her fra vestlandet, er 21 år (blir 22 i august).
Er forlovet å samboer men VERDENS BESTE mann[:D]
Har termin 5 juli ( men fikk ny i påsken å den er 26 juni, men bør følge den gamle sier legen).
Vi venter vårt første barn å gleder oss enormt til vi kan holde det i armene vår, å det å få vite hva det blir.....vett ikke kjønnet ennå så det er spennende[:)]

det er godt å se at alle er med verdens beste menn ;-)

jeg glemte å skrive at min mann er den beste jeg da[8|] men han er virkelig det...ååå..elsker han så høyt[:)]

Så koselig...

Jeg heter Anne Britt, er straks 25 år.. gift på andre året med min herlige mann[:D]
Vi venter vårt første barn 6.juli... Ellers har vi allerede en liten krabat i hus, en jack russell tispe ved navn Ronja...

Ja, også bor vi i kristiansand[:D]

Heisann!!

Jeg er An Magrit,,,,blir 22 år i september,,,og skal bli mamma for 1.gang i sommer....har termin den 23.juli.
Har vært sammen med kjæresten min
(håper snart å kalle ham forloveden min[8|][:)]) i over 4 år.... VERDENS BESTE han også da...[;)] Jeg studerer sykepleier 1. året,,,,og han har et år igjen på politiutdanningen sin..
Har leilighet sammen i Bodø som vi skal flytte innigjen i i august!

I sommer skal jeg slappe av å kose meg frem til jeg skal føde![;)]

Hei, jeg heter Ragnhild og er 26 år --- inntil videre, men blir 27 på fredagen. Jeg er gift med verdens snilleste skotte på 31 år. Den 24. juli har vi vært gift i to år, og vi venter vårt første barn den 23. juli, så det hadde vært moro om babyen kom på bryllupsdagen! Vi bor i Trondheim.

Hei og hopp

Jeg heter Monica er 31 år gammel. Er samboer og forlovet med en nydelig gutt på 25 år[;)] Vi har vært sammen i ca 3 år. Vi venter vårt første barn 14 juli og fra før så har vi en rakker av en boxergutt som heter Nemo.
Samboer kommer fra Alta og jeg kommer fra Kragerø, men vi har nå kjøpt oss leilighet på skedsmokorset.

Her er meg og boxeren Nemo[:D]

Klikk på bildet så blir det tydeligere.

hei.
Jeg heter Cecilie Edvine er 31 år. Født og oppvokst i Ålesund. Er gift med verdens herligste mann som er 32 år og verdens beste venn og ledsager[:)]. Vi har vært sammen i snart 12 år(gift i 5 av de) og vi har to deilige barn sammen som er 10(gutt) og 9(jente) år gamle.Vi venter på nr tre som vi ikke vet kjønne på enda.....
Vi eier vår egen lille enebolig som vi stor trives i litt uten for Ålesund sentrum.
Og sist men ikke minst....Vi har tre katter som heter Tussi, Tiger og Fiten.

Heter Lena...Og er også sammen med verdens beste gutt vil jeg si..Han heter Jonathan og er 24 år..Jeg selv er snart 25..
Vi befinner oss i Molde...Dette er vårt første barn og vi venter lille Ida den 19 juli..Vi ble gravide samme dag som vi forlovet oss faktisk:)
Så dette va ment to be[:D]

Heisann!

Jeg heter Tove, er 31 år gammel og er forlovet med snuppen min som er 33. Vi venter vårt første barn sammen, mens han har en datter på snart 7 år fra før. Vi bor et lite stykke utenfor Trondheim sammen med en katt og en hund. [:)]

Jeg er 28 år, førstegangsfødende, bosatt på Sotra utenfor Bergen og har vært sammen med barnets far i 5 1/2 år. Vi skal gifte oss neste sommer [:)]

Jeg heter Angelica, er 27 år bor i østfold. Jeg er samboer med verdens beste kjærestehehe... (selvom han til tider irriterer meg VELDIG...[;)]) Vi venter vårt føste barn 28. juli.
Vi ble sammen for 11/2 år siden (ca), men har kjent hverandre siden jeg gikk i 4.klasse[;)]

Jeg heter Merethe og er 31år (snart 32) og jeg er oxo sammen med verdens beste mann som er 31år.
Vi har vært sammen siden september 2004,forlovet siden 15 juli i fjor og venter vårt første barn sammen..Å terminen er 10 juli.. Å vi venter en gutt ( tror vi da ) [:D]

Back
Topp