Presentasjon av bebisene

Linn Anetts mamma

Betatt av forumet
Hermer etter Født i mai [:D] Tenkte det er koselig å ha en tråd der vi presentere bebisene

Linn Anett ble født 30. April klokken 18.30. Målte 49 cm i lengde, veide 3250g og 34 cm rundt hode. Hun er mammas lille engel sover 6-7 timer om natta [:D]

dette er lille Sabine hun ble født den 27.4 kl 07.56
hun var 3040g og 50 cm... 36 cm rundt hodet... mitt lille gull nummer 2!!!

her e snuppa mi.. ho hete Nora, blei født 17 april, veide 2700 g 47 cm å 32cm rundt hode

Lille Kasper ble født 17 april. han veide 2860 og var 48 cm lang, 36 rundt hodet...

Frøkna her heter Hedda Marie og kom til verden 28.april kl. 13.53. Hu var 3970gr og 51cm, hodeomkrets var 36cm.

Lille Ferdinand ble født 29.04 kl 21.15. Han veide 3625 g ,var 50 cm lang, og hodeomkretsen var 37 cm. Han er rolig og snill, og det største i livet til mamman og pappan sin. På bildet er han 2 dager gammel.

FIlip johan ble født 13.april- skjærtorsdag. 14 dager over termin. Han var 4400 og 53 cm, en kjekk kar som jeg gleder meg til å bli kjent med

ORIGINAL: Bergen74

FIlip johan ble født 13.april- skjærtorsdag. 14 dager over termin. Han var 4400 og 53 cm, en kjekk kar som jeg gleder meg til å bli kjent med

Min ble også født samme dag som din, desutten så er vekt å lengde nesten også samme... har du min andre tvilling bebi eller[8D][:D][:D]

Jeg heter Isabella og er jenta til mamma..
.
Jeg ble født 19 april og mine mål var 3310 gram og 50 cm lang. Hodeomkretsen min var 36 cm.

På dette bildet er jeg 1 dag gammel...

Min ble også født samme dag som din, desutten så er vekt å lengde nesten også samme... har du min andre tvilling bebi eller

hehe, skulle nesten tro det, men siden jeg er i bergen og du i drammen så er det vel tilfeldig[:)] Pappaen til Filip er fra Drammen forresten[;)]

ORIGINAL: Kraaka

Jeg heter Isabella og er jenta til mamma..
.
Jeg ble født 19 april og mine mål var 3310 gram og 50 cm lang. Hodeomkretsen min var 36 cm.

På dette bildet er jeg 1 dag gammel...

gratulerer med 1mnd da i dag lille Isabella!!!

Min ble også født samme dag som din, desutten så er vekt å lengde nesten også samme... har du min andre tvilling bebi eller

hehe, skulle nesten tro det, men siden jeg er i bergen og du i drammen så er det vel tilfeldig[:)] Pappaen til Filip er fra Drammen forresten[;)]

han er drammenser ja :) .. Har du noen gang vært innom drammen eller? [;)]

[:)]Min elskede Alexander. Født 04.05.06. Vekt 3850 ,51 cm lang 35 rundt hodet.[:)][:)]

Min kjære skatt, Christoffer kom til verden 27.april, klokken 05.32. Han var da 3870 gram og 50 cm. (hodet;34cm). *mamma elsker deg, lille venn*

Lille Lucas Christian kom til verden 16.april, 12 dager før tiden. Veide 3210 g og var 50cm lang. Er det non som vet hvordan jeg får lagt inn et bilde? Fikk beskjed at filen var for stor. Hvordan får jeg bildet mindre?

her er sønnen min.. kom 6 dager over tiden... tickeren nede sier alt om vekt os.v [:D]

(bilde tatt på sykehuset.. 1 dag gammel.. Han r født m våken blikk)[:D]

quote:

quote:

hehe, skulle nesten tro det, men siden jeg er i bergen og du i drammen så er det vel tilfeldig Pappaen til Filip er fra Drammen forresten

han er drammenser ja :) .. Har du noen gang vært innom drammen eller?

Siden jeg har svigers i Drammen så er vi der både når og da[:)] Byen er jo blitt skikkelig fin etter at tunellene kom....

quote:

quote:

hehe, skulle nesten tro det, men siden jeg er i bergen og du i drammen så er det vel tilfeldig Pappaen til Filip er fra Drammen forresten

han er drammenser ja :) .. Har du noen gang vært innom drammen eller?

Siden jeg har svigers i Drammen så er vi der både når og da[:)] Byen er jo blitt skikkelig fin etter at tunellene kom....

drammen har en litt dårlig rykte på seg på nabobyene.. men jeg er stolt jeg[:D].. naturen og byen i et.. og idet siste har det blitt skikkelig fint ved elven; de har lagd elv park langs elven..

min lille jente heter Thea Frederikke og kom til verden den 12.04 kl 0155 veide 3535 og 48 cm lang.

Back
Topp