Presentasjon ❤️

Eg er 28 og hjemmeværende. Fekk første sept-22 etter 3 år som prøvere ( ho kom naturlig til :D )

Nå gjekk det 2 mnd uten prev, vi skulle egt ikkje begynne å prøve ordentlig før i april så dette var stas :D nå er eg bare livredd for at frøet ikkje skal sitte. Er kanskje 4+5 i dag.

Eg henger litt her inne også...litt usikker på termin da dette er veldig uplanlagt. Men blir termin enten helt i slutten av Oktober eller helt i starten av November
Er 35 år separert og har 3 barn fra før. Er veldig frem og tilbake på om eg skal beholde eller ikke...

Eg er 28 og hjemmeværende. Fekk første sept-22 etter 3 år som prøvere ( ho kom naturlig til :D )

Nå gjekk det 2 mnd uten prev, vi skulle egt ikkje begynne å prøve ordentlig før i april så dette var stas :D nå er eg bare livredd for at frøet ikkje skal sitte. Er kanskje 4+5 i dag.
Vi var i september 22 begge to! :)
Jeg er 33, jobber i akademika akkurat nå. Har en på halvanna fra før.

Last edited:
Eg henger litt her inne også...litt usikker på termin da dette er veldig uplanlagt. Men blir termin enten helt i slutten av Oktober eller helt i starten av November
Er 35 år separert og har 3 barn fra før. Er veldig frem og tilbake på om eg skal beholde eller ikke...
Det høres tøft ut å stå i❤️ håper du har fine folk rundt deg som du kan snakke med ❤️

Det høres tøft ut å stå i❤️ håper du har fine folk rundt deg som du kan snakke med ❤️
Er gravid med eksen og barnefar til alle de 3 andre og vi har et veldig godt forhold, så er ikke heeeeelt krise Han ønsker at vi beholder men sier eg må ta det endelige valget...Mister jo all stønad fra nav om eg beholder,så da må han hjelpe til økonomisk...

Jeg er 36år og har 2 barn fra før. Jobber i privat sektor og går potensielt fra permisjon til permisjon om spira sitter :) Ny i denne forumsverden, selv om jeg har vært mye tilskuer i andre graviditeter. Føler meg veldig redd denne gangen, og håper å lette litt på frykten ved å være en aktiv del av forumet.
Født og oppvokst på vestlandet.

Vi var i september 22 begge to! :)
Jeg er 33, jobber i akademika akkurat nå.

Så gøy ! Er veldig spent på å gå gravid de første 5 mnd med ei 1,5 åring hjemme , ho begynner ikkje i barnehagen før i august :)

Hei
Jeg presenterer meg uten mitt reelle kallenavn her inne en så lenge da ting rundt dette svangerskapet er veldig usikkert.
Men jeg er 37 år, har 3 gutter der eldste er 17 og minste er 5 spredt de godt utover, og det blir jo det samme med denne om vi beholder(annen far) Er for tiden på AAP, men har fortsatt min 100% stilling som butikkmedarbeider i bakhånd.

Back
Topp