Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Vi var i september 22 begge to!Eg er 28 og hjemmeværende. Fekk første sept-22 etter 3 år som prøvere ( ho kom naturlig til)
Nå gjekk det 2 mnd uten prev, vi skulle egt ikkje begynne å prøve ordentlig før i april så dette var stasnå er eg bare livredd for at frøet ikkje skal sitte. Er kanskje 4+5 i dag.
Det høres tøft ut å stå iEg henger litt her inne også...litt usikker på termin da dette er veldig uplanlagt. Men blir termin enten helt i slutten av Oktober eller helt i starten av November
Er 35 år separert og har 3 barn fra før. Er veldig frem og tilbake på om eg skal beholde eller ikke...
Er gravid med eksen og barnefar til alle de 3 andre og vi har et veldig godt forhold, så er ikke heeeeelt krise Han ønsker at vi beholder men sier eg må ta det endelige valget...Mister jo all stønad fra nav om eg beholder,så da må han hjelpe til økonomisk...Det høres tøft ut å stå ihåper du har fine folk rundt deg som du kan snakke med
![]()
Vi var i september 22 begge to!
Jeg er 33, jobber i akademika akkurat nå.