Presantasjon!

SiljeIren

Betatt av forumet
Hei! Hete Silje Iren å har blitt mamma til Lille Frida Marie den 6 august:) E ifra steinkjer, å bor sammens me kjærestn min;) Vi begge e lærlinga, men æ har permisjon nu:)..
 
Vælkommen[:D]
 
velkommen,håper du vil trives like godt som vi andre[:)]
 
velkommen til oss gale[:D]
 
Takk takk!
Jøss, for et flott velkomst!:) Skikkeli arti d hær jo:)
 
Så arti:)[;)] 
 
ORIGINAL: Teddy81

Velkommen velkommen! [:D]
 
velkommen til oss[:D] alltid hyggelig med nye[;)]
 
ORIGINAL: Rosa sitron

Hei og velkommen til oss! [:D]

 
sign.
 
Jeg leste prestajon jeg når jeg åpnet linken. Og JA det er prestasjon å få en baby og komme seg inn her. Enda større prestasjon å la være å være her. [:D][:D][:D]
 
Velkommen! [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Teddy81

Velkommen velkommen! [:D]

 
for å gjøre sunnmøringen vår glad [8D][:D]
 
Jepp, kjente Eli fra før av:) Gått skole sammen.. Annbefalte meg å komme hit, angrer ikke!:)
 
Jøss:) snakk om sammentreff da!:) Ikke mange dager i mellom dæm heller:)
 
Hehe:) hører det er mange som sier at jeg kommer til å bli "hekta":) Så vi får se ..:):)
 
Back
Topp