B *BekkUlf* Forumet er livet 16 Apr 2011 #1 Mamma skal til tyrkia i sommer, og ville ha en liten veske som var plass til pass, og penger[:)] Blir veldig glad for kommentarer, både her og der[8D]
Mamma skal til tyrkia i sommer, og ville ha en liten veske som var plass til pass, og penger[:)] Blir veldig glad for kommentarer, både her og der[8D]
N Nettien Elsker forumet 16 Apr 2011 #4 Så fin! Når du syr i heklede ting, syr du bare rett i det da med maskinen som om det var et vanlig stoff?
Så fin! Når du syr i heklede ting, syr du bare rett i det da med maskinen som om det var et vanlig stoff?
B *BekkUlf* Forumet er livet 16 Apr 2011 #5 ORIGINAL: Nettien Så fin! Når du syr i heklede ting, syr du bare rett i det da med maskinen som om det var et vanlig stoff? Syr for hånd, men syr rett i det ja..prøver å sy det slik at man ikke ser tråden, så blir ofte å si innimellom leddene[:)]
ORIGINAL: Nettien Så fin! Når du syr i heklede ting, syr du bare rett i det da med maskinen som om det var et vanlig stoff? Syr for hånd, men syr rett i det ja..prøver å sy det slik at man ikke ser tråden, så blir ofte å si innimellom leddene[:)]
B *BekkUlf* Forumet er livet 16 Apr 2011 #8 ORIGINAL: Fever nice! Er det stoff inni? ja, ser du ikke det[8D][8D]
solsikke777 Forelsket i forumet Februarlykke 2015 17 Apr 2011 #9 Jeg syns den var kjempefin!!! Ser at du gikk for glidlås til slutt [;)] Sikkkert en del arbeid, men det var verdt det!!! Du er så flink BekkUlf![:)]
Jeg syns den var kjempefin!!! Ser at du gikk for glidlås til slutt [;)] Sikkkert en del arbeid, men det var verdt det!!! Du er så flink BekkUlf![:)]
berit78 Flørter med forumet 17 Apr 2011 #10 du er bare rååååååå........ heldige mor.gleder meg til du for mere tid for det er ikke bare bare men du får det sikkert til.[:D][:D][:D][:D]
du er bare rååååååå........ heldige mor.gleder meg til du for mere tid for det er ikke bare bare men du får det sikkert til.[:D][:D][:D][:D]