Premom

Juletre34

Elsker forumet
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Noen som vet hvordan jeg får Premom til å skjønne at jeg er gravid? Har prøvd å legge inn test på Hcg, men den registerer ingenting.

Vedlegg

• Screenshot_20201230_083440_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20201230_083440_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    16,5 KB · Visninger: 19
  • Screenshot_20201230_083632_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20201230_083632_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    12,3 KB · Visninger: 19
Du må registrere dem som positive selv. Bare hold inne på bildet, så kommer det opp valg.

Vedlegg

• Screenshot_20201230-083811_Premom.jpg
    Screenshot_20201230-083811_Premom.jpg
    17,5 KB · Visninger: 16
Jeg sveipet mot venstre på selve bildet av positiv graviditetstest og valgte «positiv» når alternativene kom opp. Ble nesten litt fornærmet over at appen ikke anerkjente mine positive tester, helt til jeg skjønte at det ikke var automatisk avlesning som ved el-tester:p

Aah tusen takk!! Der gikk det endelig :-) Ser at Premom registerer en annen progresjon da, 4+3, selv om de andre appene jeg har viser 4+6. Noen som vet hvorfor det er slik?

Aah tusen takk!! Der gikk det endelig :) Ser at Premom registerer en annen progresjon da, 4+3, selv om de andre appene jeg har viser 4+6. Noen som vet hvorfor det er slik?

Hos meg tar premom automatisk utgangspunkt i siste mens, den tar ikke hensyn til el, så gravidmodus blir egentlig ganske ubrukelig når jeg har lang syklus

Jeg sveipet mot venstre på selve bildet av positiv graviditetstest og valgte «positiv» når alternativene kom opp. Ble nesten litt fornærmet over at appen ikke anerkjente mine positive tester, helt til jeg skjønte at det ikke var automatisk avlesning som ved el-tester:p

Appen pleide å kunne lese graviditetstesten automatisk, men på grunn av en eller annen grunn trekker de tilbake funksjonen og sa at de vil optimalisere den i nær fremtid, forhåpentligvis kan funksjonen være tilgjengelig snart.

Back
Topp