hegemw Forumet er livet 27 Feb 2008 #1 ja da var det duket for ny episode, begynner egentlig å syns det er ganske dumt, men må nok følge med allikevel :) flere som ser på?
ja da var det duket for ny episode, begynner egentlig å syns det er ganske dumt, men må nok følge med allikevel :) flere som ser på?
H Hope Glad i forumet 27 Feb 2008 #3 følger med her og..... begynt å bli litt lei, så håper egentlig det snart er slutt... men må nok følge med ....[:)]
følger med her og..... begynt å bli litt lei, så håper egentlig det snart er slutt... men må nok følge med ....[:)]
twinanne Forumet er livet 27 Feb 2008 #4 Har ikke fulgt med her, men jeg hvet at det er en flott serie, kos dere med premieren dere jenter.
*Bobbo* Forumet er livet 27 Feb 2008 #5 Jepp, egentlig blitt litt lei pga de lange oppholdene. Men MÅ se. [:D]
*Bobbo* Forumet er livet 27 Feb 2008 #7 Bra start på Lost ikveld, må si jeg skvatt godt ett par ganger. Gleder meg til neste onsdag og fortsettelsen. [:)]
Bra start på Lost ikveld, må si jeg skvatt godt ett par ganger. Gleder meg til neste onsdag og fortsettelsen. [:)]