Premier på 17. mai

caracara

Forumet er livet
Hva får ungene i premier på lekene på nasjonaldagen? :) Er det en teit idé å høre om noen av ungene vil ta med seg fint brukte småting som de vil gi bort til premier? Må innrømme at det hadde vært fint å få ryddet litt her, hehe :)

Er det ikke litt tidlig å tenke på 17. Mai...? :P

Hva får ungene i premier på lekene på nasjonaldagen? :) Er det en teit idé å høre om noen av ungene vil ta med seg fint brukte småting som de vil gi bort til premier? Må innrømme at det hadde vært fint å få ryddet litt her, hehe :)

Som svar på spørsmålet ditt da, selvom det kanskje var litt tidlig å tenke på 17 mai nå:p så syns jeg det hørtes ut som en riktig god ide☺

Hva hadde du tenkt om barna kom hjem med pent brukte ting som gevinster?

Ehh, er kanskje en planlegger, ja :) Så lenge tingene er fint brukte så synes jeg det er helt greit å resirkulere enn å kjøpe inn mye pjask som blir enda mer påfyll i skrotet til ungene. Men jeg tror det vanskelig lar seg gjennomføre :) men finnes det premier som ikke er så dyre og fornuftige?

Her har det vært vannflaske refleks såpebobler. Alt med reklame så de har fått det.
Tenker det er viktig det er likt til alle og det går ikke med brukte ting..

Tror det bør være kjøpte premier, tenker på at det fort kan bli urettferdig hvis alle får forskjellige.

Back
Topp