Premie skravling?

Ny tlf :D woohoo
Veldig rart å bytte fra iphone til samsung

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
Men likevel messer Tamara om å "skravle seg oppover junilista" mens vi venter på trekning. Makes no sense. sånn ca 5. juni, selv med mine hektiske dager denne uka, kommer jeg til å ha nok innlegg til å være på¨topp 100....

Ja. Jeg var fristet til å kommentere det, men lot det ligge. :p

*Taster på app på mobilen*
 
Ny tlf :D woohoo
Veldig rart å bytte fra iphone til samsung

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Er det Samsung galaxy s5 du har kjøpt eller?? Jeg har lyst å bytte til HTC:) men må vente til de får m8 i mini versjon:)


Så lyst til å bli mamma <3
 
Er det Samsung galaxy s5 du har kjøpt eller?? Jeg har lyst å bytte til HTC:) men må vente til de får m8 i mini versjon:)


Så lyst til å bli mamma <3
Ja :D

Jeg har hatt htc, men var ikke så fornøyd med den heller :p jeg er kreseb på telefoner :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
Ja :D

Jeg har hatt htc, men var ikke så fornøyd med den heller :p jeg er kreseb på telefoner :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Hmm jeg også:p jeg har prøvd s4 mini og var fornøyd med den:) også prøvd Sony men ikke fullt så fornøyd:p derfor vil jeg prøve htc igjen for hadde det før iPhone og den var jeg super fornøyd med:)


Så lyst til å bli mamma <3
 
Hvor er er innlegget med vinnerene fra mai?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hmm jeg også:p jeg har prøvd s4 mini og var fornøyd med den:) også prøvd Sony men ikke fullt så fornøyd:p derfor vil jeg prøve htc igjen for hadde det før iPhone og den var jeg super fornøyd med:)


Så lyst til å bli mamma <3
Det er som regel greit å holde seg tio den tlf man er fornøyd med :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
Back
Topp