Prematurklær

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Noen som vet om noen fine prematur klær som helst er i ull?
Jeg vil gjerne kjøpe en omslagsbodyer i ull og pysj i ull i str 44/46 siden forrige babyen min druknet i str 50 de første to ukene. Vil gjerne ha med noe som passer på sykehuset som er fint hvis vi vil ta noen bilder.
Jeg har større sjanse for å føde små babyer, så tar den sjansen å kjøpe et sett med prematurklær. Det savnet jeg sist..

Noen som vet om noen fine prematur klær som helst er i ull?
Jeg vil gjerne kjøpe en omslagsbodyer i ull og pysj i ull i str 44/46 siden forrige babyen min druknet i str 50 de første to ukene. Vil gjerne ha med noe som passer på sykehuset som er fint hvis vi vil ta noen bilder.
Jeg har større sjanse for å føde små babyer, så tar den sjansen å kjøpe et sett med prematurklær. Det savnet jeg sist..

Sniker fra november. Har kjøpt fra lillelam og joha i str 44 :) (omslagsbody, lue, og dress).

Jeg så på barnas hus at lille lam hadde prematurklær. De var fine [emoji5]

Ja jeg har sett etter lillelam på barnashus, men de har null bodyer på begge stedene jeg har sett! Satser på de få inn før jul :)
Ellers så har de jo joha der også :)
Jeg har sett noen veldig søte på name it sin nettside. Men syns det er lite utvalg altså ;p egentlig på omslagsbodyer i ull generelt!

Back
Topp