Premature

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Har sett at d er en del premature her inne,hva med å ha et forum for premature innpå her? :)

Det har vært før. Men ble ikke brukt særlig. Så om det ikke er lengre, er det nok derfor.

Finnes det ikke et slikt forum da ? Synes jeg har sett det.. :)
Det har vært før. Men ble ikke brukt særlig. Så om det ikke er lengre, er det nok derfor.
Har ikke sett at d har vært et nei,men har ikke direkte lett etter heller da:)
Tenkte d kunne være fint å dele erfaringer og opplevelser med andre i samme situasjon,jeg synes ihvertfall d er et interessant tema,men om d er bare meg så er jo selvfølgelig ikke d nok.

Har ikke sett at d har vært et nei,men har ikke direkte lett etter heller da:)
Tenkte d kunne være fint å dele erfaringer og opplevelser med andre i samme situasjon,jeg synes ihvertfall d er et interessant tema,men om d er bare meg så er jo selvfølgelig ikke d nok.
Er nok fordi de aller fleste er helst inne på generelt. Kikka rundt nå og så ikke prematur lengre hvertfall. Men ja. Kjekt å veksle erfaringer. Følte meg ganske alene når jeg fikk for 10 år siden.

Er nok fordi de aller fleste er helst inne på generelt. Kikka rundt nå og så ikke prematur lengre hvertfall. Men ja. Kjekt å veksle erfaringer. Følte meg ganske alene når jeg fikk for 10 år siden.
d er akkurat d vettu. Sammer her,fikk en for 15 år siden og en for 10 år siden,og tenker at d skjer denne gangen også,derfor jeg vil ha et slikt forum,for å ikke føle meg alene igjen:)

Jeg fødte min yngste i uke 34+1 og min eldste i uke 35. Normale fødsler med spontan vannavgang. Begge er friske og fine i dag, sett bort fra sein motorisk utvikling på mini.. :)

d er akkurat d vettu. Sammer her,fikk en for 15 år siden og en for 10 år siden,og tenker at d skjer denne gangen også,derfor jeg vil ha et slikt forum,for å ikke føle meg alene igjen:)
Forstår jeg godt ja. Men får vel ekstra oppfølgning nå da? :)
Hvilken uke fødte dere i? Vannet gikk her i uke 33, og fødte i uke 34+4 :)
Ble igangsatt uke 34+6 pga SF. Fødte på natta. Så akkurat kommet til uke 35 da.

Hei.

Vi hadde ett slikt underforum før, men da det ikke ble brukt på over ett halvt år valgte vi å legge det ned å flytte trådene der over til livet med barn :)

Fikk gutta en mnd før termin, 7,5 år siden

Skulle veldig gjerne ønske det fantes et forum for oss med premature. Mine ble født i uke 26 og det er ingen på mitt terminforum som har født for tidlig(som jeg vet om) så jeg føler meg litt alene der...

Skulle også ønske det fantes et forum for oss som har mistet et barn

Skulle veldig gjerne ønske det fantes et forum for oss med premature. Mine ble født i uke 26 og det er ingen på mitt terminforum som har født for tidlig(som jeg vet om) så jeg føler meg litt alene der...

Skulle også ønske det fantes et forum for oss som har mistet et barn

Så vidt jeg vet, finnes det her?
Kanskje jeg tar feil :-)

Det er ett undeforum for de som har mista før uke 12 og de som har mista etter uke 12.
Det er et forum for de som har mistet etter uke 12 i mors liv ja. Føler egentlig ikke at det er helt det samme som å miste et barn du har kjent og elsket utenfor magen.

Back
Topp