Premature babyer

1rosa+1til?

Elsker forumet
Er det sant som de skriver i de fleste babybøker ang premature babyer... Jeg er født ca 10 uker føre termin og sambo 3 uker føre termin... Så i de bøkene står det at foreldre som er født prematur, får premature babyer. Siden det er veldig arvelig....

Vil det da si at vi oxo får en prematur da? Uff unner da ikke babyen å komme for tidlig... Da jeg har mange små feil siden jeg er født i uke 30 ca...

Det aner jeg ingenting om.. men hadde vært utrolig interessant å vite om det virkelig er sånn.

Hør med jordmor eller lege neste gang du er der[:)] - kanskje man kan gjøre noe for at h*n ikke kommer ut så tidlig som 10 uker før hvertfall..

jeg har hørt føre at babyer av premature, kommer somregelt mellom mamman og pappan sin... men skal høre med legen min jeg... var sikker på at jeg skulle ha time der i dag, men viste seg at timen ikke var føre i morra[8|] Snakk om å bli surrette hehe

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Det aner jeg ingenting om.. men hadde vært utrolig interessant å vite om det virkelig er sånn.

Hør med jordmor eller lege neste gang du er der[:)] - kanskje man kan gjøre noe for at h*n ikke kommer ut så tidlig som 10 uker før hvertfall..

skulle tro at det hadde noe med grunnen til at foreldrene var født premature iallfall..... Kan ikke tro at alt skal være arvelig. Noen føder jo tidlig pga f.eks fall... 

Det vet jeg ikke, men det er vel større muligheter for det.

Jeg fikk William 4 uker før, så er spent på hvordan det blir nå.

Vet ikke om min pappa er prematur. men mamma, samboeren og jeg er født premature. Vet ikke helt om hannes foreldre er det.

Back
Topp