Prematur

Baby spire 19

Blir kjent med forumet
Hei,
Har et familiemedlem som har født en liten prematur. Det er mye foreldrene og baby har måtte gå igjennom på kort tid.

Jeg lurte på, om foreldre som går igjennom dette helst vil være i fred og ikke blir forstyrret. Tenkte at spørre om de har det bra, men vil ikke plage noen heller.

Tanker? Noen som kan gi litt tips?

Hei,
Har et familiemedlem som har født en liten prematur. Det er mye foreldrene og baby har måtte gå igjennom på kort tid.

Jeg lurte på, om foreldre som går igjennom dette helst vil være i fred og ikke blir forstyrret. Tenkte at spørre om de har det bra, men vil ikke plage noen heller.

Tenker det aldri er feil å sende en melding? :) og evt si noe om at man ikke forventer svar, men bare ville si at man tenker på dem.

Hei,

har to premature barn og ble veldig glad for alle som sende mld og viste omtanke :)

Spør gjerne om det er noe praktisk du kan bidra med, og kom med konkrete tilbud: handle, vanne blomster, vaske klær, etc. Dette vil variere med hvor de er innlagt selvsagt. For meg ble meldinger om hvordan går det fort avglemt fordi det var så intenst, men veldig satt pris på likevel. Det aller beste var de som sendte melding og sa de ville komme med mat på sykehuset

En liten melding er alltid koselig. Om ikke direkte et spørsmål, så skriv gjerne at du tenker på dem og er der om de trenger hjelp (praktiske ting, handling, komme med ting osv). Eventuelt husvask, det hadde vært deilig for mange å få ferdig før hjemreise...

Fødte selv uke 27. Det jeg syns var masete var de som sendte melding/spurte HVER dag.

Back
Topp