Prematur smokk?

LineMerethe

Gift med forumet
De smokkene jeg har kjøpt brekker vesla seg av, noen som vet hvor jeg får tak i bittesmå? Hun brekker seg tilogmed av de fra Avent[8|]

Hun bruker brystvortene mine som sutt, det er mindre godt[:-]

Jeg vet de har de på sykehuset, men sambo var på apoteket å spurte der, de hadde ikke[:'(]

Vi har prøvd med sukkervann og morsmelk på sutten. Prøvd å lurt henne litt, men hun er ikke lett å lure[8D]

Må si jeg misunner deg. Skulle ønske Ida Emilie tok smokk. Brystvortene mine får gjennomgå[8D]

Jeg har kjøpt Mam smokk med silikon tupp fra 0-2 mnd på apoteket.....stod utenpå pakka at de også var fine tol premature.Var en i pakka,de som er fra 0-6 mnd var det to i pakka på.Jeg kjøpte den på apotek 1 kjeden.Om du ikke finner kan jeg kjøpe til deg og sende den til deg.Bare si ifra.Skal til byen imorgen jeg,men pga påsken vil det vel ta litt tid får den kommer frem men.Da har du iallefall tilbudet.

ORIGINAL: scorpio

Jeg har kjøpt Mam smokk med silikon tupp fra 0-2 mnd på apoteket.....stod utenpå pakka at de også var fine tol premature.Var en i pakka,de som er fra 0-6 mnd var det to i pakka på.Jeg kjøpte den på apotek 1 kjeden.Om du ikke finner kan jeg kjøpe til deg og sende den til deg.Bare si ifra.Skal til byen imorgen jeg,men pga påsken vil det vel ta litt tid får den kommer frem men.Da har du iallefall tilbudet.

Takk for tipset! Jeg drar ned å ser om de har den her på apoteket, hvis de ikke har den tar jeg kontakt med deg. Tusen takk[;)]

ORIGINAL: LineMerethe

ORIGINAL: scorpio

Takk for tipset! Jeg drar ned å ser om de har den her på apoteket, hvis de ikke har den tar jeg kontakt med deg. Tusen takk[;)]

Den er god,gjør det....

min brekker seg også av avent sine. bare Nuk sine som duger her. samme var det med storebror.

Jeg var på apoteket og kjøpte smokker for prematur barn siden jento mi bare brekker seg heeeelt tiden, uansett hvor forsiktig jeg gir den til henne...
MEN, dei er ikke mindre på den biten som går inn i munnen deres, bare i den delen som er utenfor (slik at den ikke skal tette nesen liksom). Så hun brekker seg like mye på den og hun blir ikke lurt av sukkervann og slikt.
Hvor finner jeg noen som har mindre tupp?????? [8|]

Back
Topp