Preikestolen?

Marihøne9

Glad i forumet
Noen som vet hvordan det er å gå opp dit? Klatring? Hvor lang tid osv? Bør man holde seg hjemme når man er gravid?

Har veldig lyst å gå dit om 1 mnd ca, da er jeg 26 uker.
 
Det kommer litt an på ka form du e i fra før av tenker eg :) har gått opp to ganger og det gikk helt fint (var ikkje gravid då, men e ganske overvektig..)
Siden sist eg gikk har det blitt fiksa ganske bra opp med stibygging :)

Tar ca 2 timer å gå opp uten lange pauser :)
 
Det kommer litt an på ka form du e i fra før av tenker eg :) har gått opp to ganger og det gikk helt fint (var ikkje gravid då, men e ganske overvektig..)
Siden sist eg gikk har det blitt fiksa ganske bra opp med stibygging :)

Tar ca 2 timer å gå opp uten lange pauser :)
Takk for svar! Føler egentlig formen begynner å komme seg igjen! Er jo tyngre å gå oppover nå, men visst jeg tar det i mitt tempo så kan det jo gå :) men var det plasser du måtte klatre? eller går du hele veien?:)
 
Ingen klatring, kan gå hele veien. Er du i normal form så er det null problem å gå opp dit.
 
Nå blir det bare enklere og enklere å gå opp. De har lagt til trapper der vi før måtte balansere på steiner. Folk går opp på krykker ;) men jeg ville hørt litt hvordan føre er oppover. Jeg gikk en gang når det var snø/is og det hadde jeg ikke gjort nå som gravid (det var i påsken for noen år siden).
 
Hadde gått om jeg var deg:) ikke for tung tur:)
 
Bare å ta beina fatt :) en fantastisk opplevelse! Og kjempe lurt å gå så tidlig som mulig, kan fort gå I kø midt I sesongen.
 
Gikk opp for ett par år siden og har ikke verdens beste kondis. Er trapper opp og greit terreng så sålenge formen din er god så skulle det nok få bra:)
 
Back
Topp