Pregzilla

Frøken S

Elsker forumet
Yep, har fått nytt kallenavn[;)]
Er så sinna og har så kort lunte for tiden! Det har heldigvis ikke gått utover sambo (enda), men kundene på jobb er det verre med. Prøver så godt jeg kan å smile og være hyggelig, men enkelte er så jævla treige at det er liksom ikke måte på[:-] Klager til sambo når jeg kommer hjem, og han har dermed begynt å kalle meg pregzilla[8D]

Flere som melder seg inn i den klubben?[:D]

hahaha
Jo jeg har nok litt kortere lunte nå, men har mer vanskeligheter med å holde tårene tilbake.. gråter for ingenting og syns det er veldig trist akkurat da også ler jeg litt av det etterpå[;)]

Jeg joiner uten tvil!!! Har så kort lunte som jeg aldri har hatt før... Husker når jeg var skikkelig premenstruell tidligere, da kunne selv et skeivt teppe på gulvet være nok til at jeg klikka....nå trenger jeg ikke den unnskyldningen en gang...Føler at mye går ut over sambo, men også barna merker nok at jeg er litt "klarerer"...får de en beskjed, så har de fått sin sjanse liksom[:D][;)][:)]

Det skal også sies at tårene og sutremunnen sitter like løst[;)] skal lite til før at de også dukker opp[8D]

hihi, jaja....sånn er det med hormoner. Merker jeg har kort lunte selv, men klarer å holde det igjen, så ingen Pregzilla enda [;)]

Perfekte klubben for meg jo[:D]! Ikke bare sinna, men destruktiv. Har dere ikke sett flygende tallerkner før, så kom på besøk til meg;)

samboeren kommenterte her om dagen at jeg som aldri er hissig er lettere agressiv om dagen[&:] kan ikke skjønne det? Hadde bare samboeren og N tenkt og gjort alt slik jeg vil så hadde det ikke vært noe problem[8D][:D] 

I'm in [8D]

ORIGINAL: Looney

samboeren kommenterte her om dagen at jeg som aldri er hissig er lettere agressiv om dagen[&:] kan ikke skjønne det? Hadde bare samboeren og N tenkt og gjort alt slik jeg vil så hadde det ikke vært noe problem[8D][:D] 

Ikke sant! Skal vi være gravide så kan de andre i det minste være tankelesere! Er det for mye å be om?[8D]

Hohoi, supert oppmøte[:D] Må legge til at jeg griner oftere enn før jeg også ja.. Og jeg griner ganske mye fra før av[:-]

ORIGINAL: Jaybird

Perfekte klubben for meg jo[:D]! Ikke bare sinna, men destruktiv. Har dere ikke sett flygende tallerkner før, så kom på besøk til meg;)

Hahahahaa, sjefsPregzilla du da, eller?[:D]

ORIGINAL: Frøken S

RAWR! Håper ikke det. Må da være en annen som er litt nærmere å være Hitler enn meg?

ORIGINAL: Frøken S

RAWR! Håper ikke det. Må da være en annen som er litt nærmere å være Hitler enn meg?

Hæhæh[8D] Det gjenstår å se[;)]

jeg er ganske rolig egentlig..
men til tider så eksploderer jeg... *ikke så pent syn tenker jeg*

Tror jeg kan melde meg inn så av og til [8D] noen ganger klikker det! Det verste er hvis vi skal ut døra og mannen egentlig bare daffer avgårde. Da har jeg spurt "Har bare ræva di et gir eller??". Men nå har jeg beklaget så mange ganger at han syns nesten det er litt morsomt å se hvordan jeg går fra det ene humøret til det andre på null komme niks. [;)]

Har enda ikke prøvd meg på tallerkener...men grønnsaker flyr godt, både sopp, paprika, mais og løk[;)][;)][;)]

Hehe :D Jeg har ikke kortere lunte, men får veldig lett latterkrampe :) Hehe, lo så jeg holdt på å dø i går, å plutselig endret det seg til gråt, tårene sprutet, så begynte jeg å le igjen :) Merkelige greier :) Min kjære sa, Herregud, dette skal du holde på med i 9 mnd :) Jeg tror jeg er litt plagsom for tiden :D 

ORIGINAL: Wembie

Har enda ikke prøvd meg på tallerkener...men grønnsaker flyr godt, både sopp, paprika, mais og løk[;)][;)][;)]

Haahahah, FastFood type salat[:D][:D]

HAHAHA! The attack of the carrot! Take cover!!!! [:D]Visste jeg det ikke, grønnsaker er farlige greier!

HAHAHA! The attack of the carrot! Take cover!!!! [:D]Visste jeg det ikke, grønnsaker er farlige greier!

Ja, dere skulle bare visst hvilken skade en grønnsak kan gjøre[;)] Så don't mess with me[;)][;)][;)][:D][:D][:D]hihihi

Back
Topp