pregnyl eller ovitrelle??

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Meinar eg har lest her inne at nokre klinikkar foretrekker pregnyl foran ovitrelle og at pregnylen kan få fram bedre/fleire egg. Erfaringar på dette området nokon?? Kjem til å senda ein mail til Hausken å spørra om det og. Eg har prøvd dei begge før. Ein gong på Hausken, men huskar ikkje kva for ein av forsøka det var på og på 4.ICSI i Dk då eg hadde 10 av 10 modne egg som vart befrukta:) 

Vi har forstått det slik på kahn i Porsgrunn at han mener Pregnyl er best, ikke vet jeg :)

Ja har lest om fleire klinikkar som føretrekkjer pregnyl foran ovitrellen. Har sendt mail i kveld til Hausken og spurd kva dei tenkjer om dette og om eg heller skal ta pregnyl denne gongen. Maigaard i Dk brukte pregnyl og meinar det var nokon so skreiv i eit innlegg her at dei og var veldig på at det var kun den som skulle brukast. 

Har ikke hørt noe om dette før nå, men blir spennende å se hva Hausken sier siden jeg og hører til der nede.. :-)

På første forsøket brukte jeg pregnyl (1 av 6 egg ble befruktet) resten av forsøkene har jeg brukt ovitrelle fordi jeg fikk en stor klump under huden der jeg satte pregnylen. Den ar der i flere dager.

Brukte Ovitrelle, og fikk 14 av 20 egg befrukta, så den funka fint på meg...

Hausken brukte aller helst ovitrelle skreiv dei i mail til meg. Den var lettast tilgjengelig og dei hadde ikkje sett nokon forskjell på dei to, så får vel retta meg etter det då;) Det var nok mykje synsing på dette området skreiv dei òg. 

Jeg har også fått resept på Ovitrelle fra Hausken.. blir spennende og høre hva han svarer deg!!!

Sjå innlegget over Klara&Villbassen;)

Back
Topp