Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det for noe? Har ikke hørt om det.......
Hva er det for noe? Har ikke hørt om det.......
Takk for svar !Den oppdaterer seg helt av seg selv ja, men vises ikke på telefon dersom en bruker app
Hmm, ok. Har ikke noe gravidapp på mobilen....Er signaturen du har under kommentarene dine inne på inlegg. Vet ikke om det vises på telefonen![]()
Da skal det vel vises ett bilde under kommentarene mine nå da?Hmm, ok. Har ikke noe gravidapp på mobilen....
Nei, ingenting vises her. Er det dan lange rekka med utvikling av babyen?Da skal det vel vises ett bilde under kommentarene mine nå da?
Ja, er den rekka med utviklingNei, ingenting vises her. Er det dan lange rekka med utvikling av babyen?
Forstår ikke hvordan du får til å legge den til da..... Er ikke så teknisk kan du si....... Vanskelig?Ja, er den rekka med utvikling![]()
Forstår ikke hvordan du får til å legge den til da..... Er ikke så teknisk kan du si....... Vanskelig?
Må du først legge inn når du har termin, og evt hvor gjør du det? Får ikke opp noe når jeg trykker på signatur, bare en hvit firkant....Du må legge den i signaturen din, se på probilen (se øverst il høyre, i nettleser)
Du lager den stort sett ved å trykke på en du liker, men vør obs på at de aller, aller fleste følger amerikanks standard og atlså derved 40+0 så du må sette en termin noe før din for at den sakl sit ett på uker+dager
Må du først legge inn når du har termin, og evt hvor gjør du det? Får ikke opp noe når jeg trykker på signatur, bare en hvit firkant....
Må du først legge inn når du har termin, og evt hvor gjør du det? Får ikke opp noe når jeg trykker på signatur, bare en hvit firkant....