Pregnancy ticker

Nr3 <3

Glad i forumet
Januarlykke 2016
Hei,

noen som har laget seg pregnancy ticker?
Hvor laget du din?
Hvordan kan du legge den til din bruker slik at den følger kommentarene dine? :)

Du må legge den i signaturen din, se på probilen (se øverst il høyre, i nettleser)

Du lager den stort sett ved å trykke på en du liker, men vør obs på at de aller, aller fleste følger amerikanks standard og atlså derved 40+0 så du må sette en termin noe før din for at den sakl sit ett på uker+dager

Tror jeg fikk det til nå :) men vil den oppdatere seg selv etterhvert da?

Den oppdaterer seg helt av seg selv ja, men vises ikke på telefon dersom en bruker app

Det vises i nettleser, den regnbuefargede rekka med utvikling av babyen

Du må legge den i signaturen din, se på probilen (se øverst il høyre, i nettleser)

Du lager den stort sett ved å trykke på en du liker, men vør obs på at de aller, aller fleste følger amerikanks standard og atlså derved 40+0 så du må sette en termin noe før din for at den sakl sit ett på uker+dager
Må du først legge inn når du har termin, og evt hvor gjør du det? Får ikke opp noe når jeg trykker på signatur, bare en hvit firkant....

Du må først LAGE den, og da får du en link som du legger inn i signaturfeltet. Tivkerene, det finnes mange ulike, er ikke noe BV har, de finnes på ulike nettsider

Må du først legge inn når du har termin, og evt hvor gjør du det? Får ikke opp noe når jeg trykker på signatur, bare en hvit firkant....

Du kan søke på pregnancy ticker på google, eller trykke på en av kommentarene på BV du liker, så skal du komme inn på siden hvor du lager de. De jeg har vært inne på må jeg ha satt tilbake termindato 3 dager for å få riktig på tickeren.
Neste steg da er å kopiere opp koden til den, da må du ikke velge HTML, men alternativ to. Så går du inn på på profilen din og legger den til under signatur, forhåndsvis den først slik at du ser at du har fått den rett :) Håpløs på å forklare, men håper det var til hjelp :)

Back
Topp