Pregnancy ticker

Enitsirhc

Forelsket i forumet
hordan får man dem til å stemme med det man får høre på kontrollene?? Min viser noen dager feil i forhold til det jeg får beskjed om av lege og jordmor,så hadde jo vært veldig greit å hatt det til å stemme overens med hverandre. Så har jeg litt kontroll her inne også.

Husker ikke helt hvordan jeg justerte den for å få den riktig, bare prøvde meg litt frem og tilbake.

De er ulike alle sammen, så du må nesten bare prøve deg fram for å få riktig:) eller bare finne en som stemmer overens med legen og jordmors dato:p

Det er noe med at jordmor nå teller 40+3, før telte de 40+2, mens amerikanere teller 40+0 ... Prøv deg frem litt til det blir riktig :)

Husker ikke helt.. Mulig jeg måtte bare mikse å trikse til det stemte?? Lurer på om jeg tok mens termin på +2 dager. Altså hadde egentelig 31.Mars så valgte jeg 2.April. Da i forhold til at så mange dager det er igjen til termin stemt.. Mener det var slikt jeg gjorde det ;) Du får nesten prøve deg frem :)) Si fra om du ikke får det til så kan jeg kanskje prøve å hjelpe deg! :)

Back
Topp