Pregnancy ticker

Trykk på en av de andre sin, legg inn dine opplysninger og legg det inn under signatur på din profil. 

CasiopeiA skrev:
Min viser to dager feil. Noen som vet hvorfor??

Det er nok fordi me i norge teller 40+2 som eit fullgått svangerskap, mens i utlandet er det ofte 40 +0
Eg har foreløpig termin 22.jan, og skreiv inn 20.jan, da vart det riktig :o)

Noen som vet hvordan jeg kan legge inn nr tre. Disse to jeg har la jeg inn for to år siden og husker ikke hvordan jeg gjorde det :p

Babyverden teller 40+2, jordmoren min teller 40+3 og tickeren teller 40 +0 :P her er det bare å ha tunga rett i munnen gitt :P

Snart 4 <3 skrev:
Noen som vet hvordan jeg kan legge inn nr tre. Disse to jeg har la jeg inn for to år siden og husker ikke hvordan jeg gjorde det :p

Du går inn der du redigerer profilen din. Nedi der ser du at det står tickere. Lager bare et linjeskift og limer inn fra den nye tickeren du har laget.

Uh.. Er dårlig på å forklare men håper du skjønner hva du skal gjøre;)

CasiopeiA skrev:

Snart 4 <3 skrev:

Du går inn der du redigerer profilen din. Nedi der ser du at det står tickere. Lager bare et linjeskift og limer inn fra den nye tickeren du har laget.

Uh.. Er dårlig på å forklare men håper du skjønner hva du skal gjøre;)

Takk for svar, jeg trudde jeg skjønte det men emoticon
Dette er ikke bra for hormonene merker jeg.. Ser du hva jeg gjør galt?

Back
Topp