Pregnancy journal

Tankbilfrue♡

Forelsket i forumet
Hei!
Er det noen andre som lager gravidjournal eller svangerskapsdagbok?:) Jeg lager en fotobok med alt jeg tenker på gjennom svangerskapet, uke for uke, barnerom, innkjøp osv:) Synes den begynner å bli kjempe fin allerede og er glad jeg er godt i gang:) Grunnen til at jeg velger å lage egen er fordi jeg ikke fant noen bøker som falt helt i smak også synes jeg det er lettere å skrive ned ting på dataen :) Liker ikke min egen håndskrift noe særlig... Hehe :)

Vil gjerne se inspirasjon og tips, hvis andre lager!:)
Jeg har hentet mye inspirasjon fra fra shutterfly sin gravidjournal og på pinterest:)
Skjermbilde 2016-03-05 kl. 12.13.31.png vognen.png
To av sidene i boken min :)
 
Å så kult! Jeg skriver egen graviditetsdagbok bare som et word dokument, det gjorde jeg i forrige svangerskap også. Så har jeg litt bilder med å sånn :) veldig gøy nå å se tilbake i dagboken fra forrige svangerskap!
 
Å så kult! Jeg skriver egen graviditetsdagbok bare som et word dokument, det gjorde jeg i forrige svangerskap også. Så har jeg litt bilder med å sånn :) veldig gøy nå å se tilbake i dagboken fra forrige svangerskap!
Så koselig!:) Ja tenker det er fint å kunne se tilbake på:) Mamma tok magebilder og det synes jeg er veldig gøy å se tilbake på:) i tillegg har hun tatt vare på oul bilde og lappen som hang på senga mi på sykehuset:)
 
Så koselig!:) Ja tenker det er fint å kunne se tilbake på:) Mamma tok magebilder og det synes jeg er veldig gøy å se tilbake på:) i tillegg har hun tatt vare på oul bilde og lappen som hang på senga mi på sykehuset:)
Ja jeg har også sparet på de tingene fra nr 1. Båndet han hadde rundt foten og lappen på sengen, samt samtlige UL-bilder veldig koselig!
 
Back
Topp