Pregnancy brain

Leche

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Maisløyfene 2024
I dag glemte jeg heeelt bort at jeg skulle til dyrlegen med hunden min i dag. Kom på det først nå i kveld. Jeg har aldri før glemt en sånn type avtale.

Noe du har glemt eller surra med i det siste?

Jeg har vært sånn siden jeg var gravid med første :rolleyes:

Jeg er så distré og glemsk all day!!o_O
Kunne sikkert glemt ut hvor hodet mitt er festet noen ganger.. Håpløs :hungover: Spent på om det blir værre denne graviditeten :banghead:

Jeg ringte helsestasjonen fredag og de sa de har flyttet til annen by som er lenger unna og ba meg ta kontakt med Lillestrøm. Jeg ringte Lillestrøm helsestasjon igår for å bestille time. Resepsjonisten var sur og mente jeg tilhører dem ikke osv (annen sak). Hun spurte hvem har sagt at jeg skulle ringe de og hvorfor. Jeg huska ingenting :D jeg bare hmmm nei husker ikke haha.
Ringte min kommune igjen og de fortalte meg det samme som på fredag og da kom jeg på det. Ringte Lillestrøm tilbake for å fortelle nå kom jeg på hvorfor jeg ikke kunne dra til dem :D

Innimellom glemmer jeg hva jeg har sagt, spist eller gjort. Er så flaut

Jeg er absolutt håpløs for tiden :( Også er det så mye ting jeg plutselig ikke forstår. Dette blir ikke lett i lengden... :wacky:

I dag glemte jeg heeelt bort at jeg skulle til dyrlegen med hunden min i dag. Kom på det først nå i kveld. Jeg har aldri før glemt en sånn type avtale.

Noe du har glemt eller surra med i det siste?
Ja, plutselig glemte jeg adgangskoden til jobb som jeg har brukt så og si hver dag i mange år. Måtte inn å spørre sjefen «hva er koden min nå igjen»?????? :laughing001

Samboer spurte om jeg kunne kjøpe en solo super brus når jeg var på butikken. Jeg kjøpte solo is.. Var helt sikker på at han sa han ville ha is, mens han mente han ikke hadde nevnt ordet is i det hele tatt. Flere ting jeg sier som han reagerer på om dagen :wacky: Tung å jobbe også! Kjenner at hodet er helt tomt...

Syns jeg surrer hele tiden, men har kanskje blitt litt ekstra de siste ukene.. glemmer at jeg skal innom butikken på vei hjem, selv om jeg med vilje kjører veien forbi butikken som egentlig er en omvei.

Ba sambo om å kjøpe med seg potetsalat på veien hjem her en dag og han kom med fløtegratinerte poteter fordi det var det skrev i meldinga (i mitt hode sto det så klart potetsalat, men Når jeg leste meldinga etterpå sto det Selvsagt potatisgrateng).. Bare et par eksempler..

Føler at det kan bli spennende på jobb framover, jobber med nysalg over telefon til bedriftskunder, og husker jo liksom ikke hva jeg sier i samtalene :wideyed:

Uff jeg surrer fælt på jobb for tiden! Håper ikke det blir enda værre fremover! :woot:

Vært sånn siden jeg gikk gravid med førstemann. Tror det bare kan kalles mombrain:p

Skulle bytte klær idag, tok av meg klærne og tok på met de nye.. Fant ut når jeg kom på butikken at jeg hadde tatt på meg de samme klærne som jeg hadde på meg :playful:

Var værst den første uka:arghh: Har blitt noe bedre nå:angelic:Spurte om samme tingen flere ganger. Glemte å sjekke handlelista selv om jeg akkurat hadde blitt påmint det, så måtte inn på butikken en gang til. Kjøpte is og brød på butikken la det i veska på tur inn fra bilen. 5 timer senere spør mannen om jeg har kjøpt is og ja det har jeg jo. Kom på at jeg ikke hadde tatt den ut av veska :arghh::banghead:

Jeg mister ting ut av hendene, lar bilen stå med døren på gløtt om natten, og legger fjernkontroll og mobil steder ingen skulle tru

Back
Topp