Pregnancy announcement! Hvordan fortelle at man er gravid?

Når dere får positiv graviditetstest, hvordan har dere tenkt å fortelle partnerne deres om det?

:smiley-bounce016
Vi har to små på 3- og 4 år. De skal gå i matchende gensere med «storebror» og «storesøster», så skal jeg lage en liten kurv med babyting i nøytrale farger.

Kommer ikke til å si noe til barna før etter NIPT uansett, men de kan heldigvis ikke lese enda :Heartred

Jeg fant ut i går, hva jeg vil gjøre!
Kjøpte en hel haug med fine julekort på TGR når jeg var på shopping, og når jeg har fått positiv test skal jeg lime inn alle testene fra og med første test som ble tatt, frem til positiv test.

Tenkte jeg skulle si noe som, "se disse fine kortene jeg kjøpte, hvilket likte du best?". Og få mannen til å se gjennom alle kortene før han kommer til det siste med testene inni :D

Vi har to små på 3- og 4 år. De skal gå i matchende gensere med «storebror» og «storesøster», så skal jeg lage en liten kurv med babyting i nøytrale farger.

Kommer ikke til å si noe til barna før etter NIPT uansett, men de kan heldigvis ikke lese enda :Heartred
Så koselig! Her har vi en 6-åring med mad leseskills, så ungene skal få gensere når resten av familien skal få vite det :smiley-ashamed005
Da får de "big bro" og "mid bro" på :D

Jeg fant ut i går, hva jeg vil gjøre!
Kjøpte en hel haug med fine julekort på TGR når jeg var på shopping, og når jeg har fått positiv test skal jeg lime inn alle testene fra og med første test som ble tatt, frem til positiv test.

Tenkte jeg skulle si noe som, "se disse fine kortene jeg kjøpte, hvilket likte du best?". Og få mannen til å se gjennom alle kortene før han kommer til det siste med testene inni :D
Åh, jeg gjorde nesten dette med baby 2! Lagde kort med testen (strimmel) og så hadde jeg testen med førstemann også liggende (over 2 år senere :smiley-ashamed004), så de lå med som baby 1 og baby 2 :shy: Bare ett kort her da! Men det høres ut som en fin idé du har :love017

Da jeg ble gravid med datteren min hadde jeg bursdag når jeg var ca 10 uker på vei. Vi har alltid pakkeleken med familien min på bursdager. Vi hadde da en pakke med en babybody i der det sto termin måned. Det slo veldig godt an og ekstra stas at det var min mor som fikk pakken med bodyen i:Heartred
Mannen min var med når jeg testet:love2

Jeg lurer på om jeg har ombestemt meg!
Tenk hvor gøy det hadde vært om rampenissen hadde holdt en positiv test :happy112
Det krever jo en positiv test før juleaften da :dontknow

Back
Topp