FjärilMamma
Betatt av forumet
Når dere får positiv graviditetstest, hvordan har dere tenkt å fortelle partnerne deres om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har to små på 3- og 4 år. De skal gå i matchende gensere med «storebror» og «storesøster», så skal jeg lage en liten kurv med babyting i nøytrale farger.Når dere får positiv graviditetstest, hvordan har dere tenkt å fortelle partnerne deres om det?
Så koselig! Her har vi en 6-åring med mad leseskills, så ungene skal få gensere når resten av familien skal få vite detVi har to små på 3- og 4 år. De skal gå i matchende gensere med «storebror» og «storesøster», så skal jeg lage en liten kurv med babyting i nøytrale farger.
Kommer ikke til å si noe til barna før etter NIPT uansett, men de kan heldigvis ikke lese enda
Åh, jeg gjorde nesten dette med baby 2! Lagde kort med testen (strimmel) og så hadde jeg testen med førstemann også liggende (over 2 år senere ), så de lå med som baby 1 og baby 2 Bare ett kort her da! Men det høres ut som en fin idé du harJeg fant ut i går, hva jeg vil gjøre!
Kjøpte en hel haug med fine julekort på TGR når jeg var på shopping, og når jeg har fått positiv test skal jeg lime inn alle testene fra og med første test som ble tatt, frem til positiv test.
Tenkte jeg skulle si noe som, "se disse fine kortene jeg kjøpte, hvilket likte du best?". Og få mannen til å se gjennom alle kortene før han kommer til det siste med testene inni