Pregmet studien

minola

Glad i forumet
VIP
Septemberlykke 2016
Hei. Noen andre som deltar eller kunne tenke seg det? Studien er for gravide med pcos og enlingesvangerskap, og man må være gravid før uke 12.

Kan lese om den her: http://www.nsfm.no/pregmet2/side1.php

Jeg har meldt meg på da jeg tenker det er viktig forskning også gjør det jo ingenting at jeg får følge knøttet i magen litt tettere med UL :)

Jeg vurderte å være med, men min gyn anbefalte meg sterkt å fortsette med metformin gjennom hele svangerskapet. Så barnefaren og jeg ble veldig usikker og har bestemt at vi ikke skal være med på forskningen i tilfelle jeg skulle få den placebo medisinen.

Jeg har et svangerskap med og et uten. Forstår godt at du velger å fortsette med metformin. Jeg skulle egentlig ha gått på det men glemte meg litt bort og sluttet i julen, skulle begynne på nytt etter jul, men oppdaget da graviditeten

Jeg er med på den! Gleder meg til å bli ferdig med medisinene! Haha.. Tar 8 piller om dagen (4 placebo/metformin) resten tilskudd. Ikke vant til så mye piller jeg :p

Jeg er med på den! Gleder meg til å bli ferdig med medisinene! Haha.. Tar 8 piller om dagen (4 placebo/metformin) resten tilskudd. Ikke vant til så mye piller jeg :p
Har gått på metformin før så er vant til den store mengden piller :) men håper jo egentlig jeg får placebo for har blitt ganske dårlig (kvalm) på metformin før....

Jeg er også med på den :) Har nettopp begynt på pillene. Er litt spent for har gått på metformin før og ble veldig dårlig av de. Men har ikke blitt det av disse ennå så lurer på om jeg kanskje har fått placebo. Men er et spennende prosjekt da :)

Back
Topp