P Proverpånummerto Glad i forumet Himmelbarn Sommerfuglene Novemberfnuggene 2023 10 Mai 2021 #1 Hei, hvilken app bruker dere i graviditeten? Preglife sier 5 uker i dag og babyverden sier 4+4. Hvem skal man høre på?
Hei, hvilken app bruker dere i graviditeten? Preglife sier 5 uker i dag og babyverden sier 4+4. Hvem skal man høre på?
D DobbyHP Glad i forumet Septembergull'17 10 Mai 2021 #2 Marthhee skrev: Hei, hvilken app bruker dere i graviditeten? Preglife sier 5 uker i dag og babyverden sier 4+4. Hvem skal man høre på? Klikk for å utvide … Jeg har endret inne i innstillinger på appene slik at de sier samme dag
Marthhee skrev: Hei, hvilken app bruker dere i graviditeten? Preglife sier 5 uker i dag og babyverden sier 4+4. Hvem skal man høre på? Klikk for å utvide … Jeg har endret inne i innstillinger på appene slik at de sier samme dag
P Proverpånummerto Glad i forumet Himmelbarn Sommerfuglene Novemberfnuggene 2023 10 Mai 2021 #3 DobbyHP skrev: Jeg har endret inne i innstillinger på appene slik at de sier samme dag Klikk for å utvide … Men hvilke vet du er riktig da? Babyverden - 4 + 4 FHI - 4 + 6 Preglife - 5 + 0 Veldig forvirrende!
DobbyHP skrev: Jeg har endret inne i innstillinger på appene slik at de sier samme dag Klikk for å utvide … Men hvilke vet du er riktig da? Babyverden - 4 + 4 FHI - 4 + 6 Preglife - 5 + 0 Veldig forvirrende!
P Proverpånummerto Glad i forumet Himmelbarn Sommerfuglene Novemberfnuggene 2023 10 Mai 2021 #4 DobbyHP skrev: Jeg har endret inne i innstillinger på appene slik at de sier samme dag Klikk for å utvide … Sånn, forandra inne på innstillinger i babyverden nå, den som hadde tatt feil. Så da er jeg 4 + 6 da! Takk : )
DobbyHP skrev: Jeg har endret inne i innstillinger på appene slik at de sier samme dag Klikk for å utvide … Sånn, forandra inne på innstillinger i babyverden nå, den som hadde tatt feil. Så da er jeg 4 + 6 da! Takk : )