Preggolinis dagbok

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Tenkte å skrive en liten dagbok, selv om det er veldig tidlig. Jeg er livredd for at dette ikke skal gå veien, selv om jeg egentlig ikke har noe grunn til det.

Gleder meg til å komme over den «kjemisk» grensen. Tar flere tester fremover for å bekrefte at HCG stiger, spart en clearblue til 3 +, forhåpentligvis.

Har lest så mange «skrekkhistorier» her inne, hvor graviditeten har gått til grunne. Så hadde vært hyggelig med noen positive historier.

Kjenner jeg meg selv rett vil jeg ikke senke skuldrene før vi har vært på tidlig ultralyd. Derfor ønsker jeg ikke å fortelle det til noen, enda.

Litt usikker på når jeg skal bestille time, men avventer litt og prøver å holde ut til uke 12.

Ifølge Preglife er jeg 3+5 i dag.

Litt usikker på termin fordi jeg ikke vet når jeg hadde eggløsning eller hvor lang syklusen egentlig var, men har regnet på terminkalkulatoren og kommet frem til 07.05.21.

Det har ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk er gravid! Får la det synke inn noen dager. Etter å ha testet positivt klarer jeg nesten ikke å tenke på noe annet. Regner med at det er noen som kjenner seg igjen?

918FB81E-AF11-4CEA-8B1E-C49D4C1D27AD.jpeg B5330E8A-0323-413F-95EB-8BD882F2554D.jpeg

Øverste test 11 DPO, nederste 12 DPO
 
Så fint å lese at vi er flere i samme båt:love2

Kanskje et dumt spørsmål, men hva er den kjemiske grensen på? Prøvde å Google litt men ble ikke kloklaughing6
Hvordan går det forresten?
krysser fingrene for deg å håper på det beste:Heartbigred
 
Så fint å lese at vi er flere i samme båt:love2

Kanskje et dumt spørsmål, men hva er den kjemiske grensen på? Prøvde å Google litt men ble ikke kloklaughing6
Hvordan går det forresten?
krysser fingrene for deg å håper på det beste:Heartbigred
5+0 er kjemisk grensa :joyful:
 
Så fint å lese at vi er flere i samme båt:love2

Kanskje et dumt spørsmål, men hva er den kjemiske grensen på? Prøvde å Google litt men ble ikke kloklaughing6
Hvordan går det forresten?
krysser fingrene for deg å håper på det beste:Heartbigred


6+2 i dag og 100 % sykemeldt.

Kastet opp i går og er konstant kvalm.

Ingen mat som frister, men spiser litt likevel.

Hadde håpet at jeg ikke skulle bli dårlig denne gangen, men ser ut til at jeg ikke slipper unna denne gangen heller... :meh:

Prøver å tenke positivt, men det er ikke så lett.
Gleder meg ekstremt til tidlig ultralyd og 2. trimester.
 
Huff, kjedeleg med den kvalmen! Får håpe det kun er ein liten periode og at den går fort over :happy:
 
6+2 i dag og 100 % sykemeldt.

Kastet opp i går og er konstant kvalm.

Ingen mat som frister, men spiser litt likevel.

Hadde håpet at jeg ikke skulle bli dårlig denne gangen, men ser ut til at jeg ikke slipper unna denne gangen heller... :meh:

Prøver å tenke positivt, men det er ikke så lett.
Gleder meg ekstremt til tidlig ultralyd og 2. trimester.
Hei:) i mine to forrige svangerskap ble jeg også sykmeldt i uke 6 og ut hele graviditeten. Kvalme og oppkast! Men ta det som et godt tegn! Da går det nok rette veien tenker jeg❤️:Heartred Jeg hadde et sv der jeg ikke ble dårlig, det endte i sa. Jeg går bare å venter på å bli dårlig jeg nå, bare håper jeg blir skikkelig dårlig, for da har jeg mer trua på at dette går:) jeg er bare 4+3 i dag.
 
Hei:) i mine to forrige svangerskap ble jeg også sykmeldt i uke 6 og ut hele graviditeten. Kvalme og oppkast! Men ta det som et godt tegn! Da går det nok rette veien tenker jeg❤️:Heartred Jeg hadde et sv der jeg ikke ble dårlig, det endte i sa. Jeg går bare å venter på å bli dårlig jeg nå, bare håper jeg blir skikkelig dårlig, for da har jeg mer trua på at dette går:) jeg er bare 4+3 i dag.

Ja, det er jo det eneste positive med denne formen.
Slipper å bekymre meg for at jeg ikke har symptomer.
Sist var jeg dårlig til uke 14, håper for guds skyld at jeg slipper å gå slik ut svangerskapet.

Da blir jeg jo helt utslitt før babyen kommer :wtf:
 
Back
Topp