Preggobrain

Mortilprins

Elsker forumet
Jeg må le av meg selv. Neste kontroll er 31.juli og jeg skulle bare sjekke hvor mange uker jeg er da sånn cirka, så bryter jeg ut til sambo «Jeg tror jordmora har satt feil dato. Hun har satt time 31.juli, men da er jeg 17 uker allerede! Jeg tror hun mente 31.JUNI» gikk ikke opp for meg før 10 minutter senere at 31.juni finnes ikke og at jeg har telt feil :laughing002

Flere som opplever preggobrain enda og vil fortelle?:D
 
Uff ja, skulle på avslutning i barnehagen på ettermiddagen , og dobbeltsjekka lappen i gangen når jeg leverte hva vi skulle ha med.
Men klarte allikevel å ikke få med meg at vi skulle ha med "bord, stoler, bestikk og servise" til å spise selv. Så bare "ha med grillmat".:rolleyes:
Litt krise.

Driver også og legger min matboks i guttungen sekk nesten daglig (og omvendt), bestiller legetime på feil dato osv...
 
Last edited:
Sa hadet til ped.leder i bhg i går, og kalte henne ved feil navn ... litt flau der da jeg skjønte hva jeg nettopp hadde sagt. Vi snakker jo sammen daglig ved henting og levering!
 
Uff ja, skulle på avslutning i barnehagen på ettermiddagen , og dobbeltsjekka lappen i ganoen når jeg leverte hva vi skulle ha med.
Men klarte allikevel å ikke få med meg at vi skulle ha med "bord, domstoler, bestikk og servise" til å spise selv. Så bare "ha med grillmat".:rolleyes:
Litt krise.

Driver også og legger min matboks i guttungen sekk nesten daglig (og omvendt), bestiller legetime på feil dato osv...

Haha oi! Fort gjort :D
 
Jeg og barna skulle være med mannen på avslutning på skolen han jobber på.
Det var meldt dårlig vær, og vi skulle på rebusløp og grilling. Jeg hadde pakket grillmat og regnklær (trodde jeg).
Hadde glemt regnjakker til barna:hilarious: så jeg måtte hjem å hente mens de startet på rebusen. Vi bor 5 -10 minutter unna, mens jeg var hjemme hadde himmelen åpnet seg, så måtte bare ta med barna hjem. Syntes så synd på barna, jeg er alltid rutinert og husker slikt :angelic:
 
Hadde kjøpt noe av en dame på Finn og avtalt å møte henne for å få hentet det, men presterte så å glemme avtalen vår ikke bare én gang, men to! :facepalm: Og jeg som hadde lagt det inn i kalenderen med påminnelse begge gangene... hun må jo ha trodd at jeg er verdens sløveste!
 
Jeg og barna skulle være med mannen på avslutning på skolen han jobber på.
Det var meldt dårlig vær, og vi skulle på rebusløp og grilling. Jeg hadde pakket grillmat og regnklær (trodde jeg).
Hadde glemt regnjakker til barna:hilarious: så jeg måtte hjem å hente mens de startet på rebusen. Vi bor 5 -10 minutter unna, mens jeg var hjemme hadde himmelen åpnet seg, så måtte bare ta med barna hjem. Syntes så synd på barna, jeg er alltid rutinert og husker slikt :angelic:

Haha huff, fort gjort.. :rolleyes:
 
Hadde kjøpt noe av en dame på Finn og avtalt å møte henne for å få hentet det, men presterte så å glemme avtalen vår ikke bare én gang, men to! :facepalm: Og jeg som hadde lagt det inn i kalenderen med påminnelse begge gangene... hun må jo ha trodd at jeg er verdens sløveste!

Der minner du meg på at jeg skulle hente noe hos en dame forrige helg ... Haha! Usj, er ikke lett med preggobrain
 
Trodde det bare var meg, men jeg glemmer og surrer veldig om dagen, noe som er ulikt meg.

For noen dager siden plukket jeg villblomster i hagen, legger de fra meg på trappa utenfor, går inn og sovner og kommer ut til en vassen bukett utenfor 5 timer senere...

Har hørt om ammetåke, men det er vel noe annet..
 
Ja legger tydelig merke til det allerede, la veldig merke til det sist også(men skjønte ikke hvor ille det var før etter svangerskapet), men allerede lagt mobilen min i fryseren noen ganger og glemmer mens jeg gjør ting, så trur hormonene forstyrrer veldig med konsentrasjonen min
 
Back
Topp