Preggo-brain!!

RacingFrue

Glad i forumet
Å, jeg er så lei... jeg surrer så veldig med alt mulig! Seriøst liksom, er i grunn overrasket over at jeg har nok IQ igjen til å åpne en dør på egenhånd.

For en uke siden fant jeg ut at jeg hadde fylt ut søknaden om foreldrepenger, men ikke sendt inn. Skrev under, dobbeltsjekket og sendte den inn.
Sendte inn siste søknaden om svangerskaps penger også.
Og papirene som pappaen skrev under på, ifm farskap.
3 forskjellige konvolutter, 2 forskjellige adresser, ferdig, fiks og send.
I dag spurte jm om det var gjort og jeg svarer ja.
Så... så finner jeg farskaps papirene i mappa mi, og nå lurer jeg på hva i helvete jeg egentlig har sendt inn.
Får jeg svar fra Nav om jeg har sendt inn et random ark?
 
Om de ser du har sendt inn feil papirer iforhold til førstesiden i saken feks, så etterlyser de muligens....
Hos meg rotet de vekk sykemeldingen jeg sendte, de påsto de kun hadde fått første siden i saken, men det oppdaget jeg tilfeldigvis da jeg var innom de, de hadde ikke etterlyst noe på den tiden de hadde hatt førstesiden.., så ville ringt
 
Jeg skulle hente 2,5 åringen i barnehagen i dag og gikk rett forbi han. Jeg var så sikker på at han var der han pleier å være ute og alt av klær var skiftet siden jeg leverte så jeg så han rett og slett ikke. Følte meg som en elendig mamma.
 
Jeg glemmer absolutt alt! Mener IQ'en har sunket drastisk. Er vanligvis ganske kjapp på ting, nå går det i null. Helt forferdelig:-/

Verste er at jeg vet at jeg blir enda verre i begynnelsen på ammingen. Med førstemann klarte jeg faktisk å gå på butikken med vogn og var kommet utav butikken med varer og gått noen meter før jeg fikk følelsen av å ha glemt noe...
Vogna med baby stod igjen inne:-/ HELLO!! Var utrøstelig da jeg kom hjem. Snakk om å være dårlig mor!

Nå lager jeg alarmer på mobilen for ALT! Eneste måten å ikke glemme ting!
 
Haha :)

Ring dem, eller logg inn på Ditt Nav eller Mitt Nav eller hva det heter, og skriv en sånn melding.
 
Jeg glemmer absolutt alt! Mener IQ'en har sunket drastisk. Er vanligvis ganske kjapp på ting, nå går det i null. Helt forferdelig:-/

Verste er at jeg vet at jeg blir enda verre i begynnelsen på ammingen. Med førstemann klarte jeg faktisk å gå på butikken med vogn og var kommet utav butikken med varer og gått noen meter før jeg fikk følelsen av å ha glemt noe...
Vogna med baby stod igjen inne:-/ HELLO!! Var utrøstelig da jeg kom hjem. Snakk om å være dårlig mor!

Nå lager jeg alarmer på mobilen for ALT! Eneste måten å ikke glemme ting!
Jeg var alene hjemme med snuppa da hun var nyfødt og glemte hvor jeg hadde lagt henne.. Hun sov på stellebordet!

Har ikke gjort noe merkelig enda som jeg vet om. Men det kommer vel snikende:p

Enig med de andre, ts: Ring og hør med de:) eller melding
 
Dobbelposting
 
Jeg var alene hjemme med snuppa da hun var nyfødt og glemte hvor jeg hadde lagt henne.. Hun sov på stellebordet!

Har ikke gjort noe merkelig enda som jeg vet om. Men det kommer vel snikende:p

Enig med de andre, ts: Ring og hør med de:) eller melding

Unnskyld at jeg ler, herregud, men nå sitter jeg på jobben og humrer, jeg bare ser det så for meg...uff, kan ikke si jeg ser fram til ammetåka nei, det er mye rart man finner på å gjøre....hihi, glemme hvor man legger fra seg babyen hjemme liksom, hvor mange sted kan man legge de fra seg liksom? Åh, så herlig ;)
 
Jeg hadde en lei tendens til at alt havnet i fryseren og kjøleskapet sist. Så var det noe jeg ikke fant, så skjønte jeg etterhvert at jeg sikkert hadde lagt det i kjøleskapet eller fryseren :O :)
 
Ammetåken er verre ;-) Var svimete før fødselen og nå er det helt håpløst. Gled deg ;-)
 
Off, jeg er glemsk, ufokusert og lite produktiv i disse dager... Det passer ikke veldig godt sammen med jobb! :facepalm:
 
Haha, vi er en gjeng med høner altså :p
Tror jeg må få forbud mot enkelte ting når ammetåka setter inn :p
 
Back
Topp