FrøkenAngst
Glad i forumet
Så da ligger man i senga og er dautrøtt og vært det siden klokken 14.00. Skulle bare ta kveldsmedisin for et par timer siden, men må tute fra meg hvor teit jeg synes det var at barnehagen er stengt akkurat i morgen. For i morgen skal jeg på møte med sjefen min ( som ikke har så godt rykte på seg) for å se om hun vil la meg finne meg en annen jobb i kommunen. Men da må jeg altså kjøre datteren vår til en kollega som kan passe henne i mellomtida. I den sammenheng kom jeg på at vi skal reise rett til mine foreldre og være der i helga, fordi jeg skal på julebord i helga og da blir datteren passet, mens mannen må skrive masteroppgave hjemme. Så da må jeg pakke ting for henne for en hel helg. Og gubben tenkte ikke på å ta med noe utetøy til jenta vår fra barnehagen. Så nå skriver jeg en huskeliste på mobilen, så jeg rekker/husker å få med meg alt i morgen tidlig! Så var det julebord da. Sa senest for en uke siden hvor mye jeg gleda meg til å drikke og røyke. Så hvordan jeg skal SNO meg unna den vet jeg ikke. både uggen og lite matlyst og litt småkvalm av utvalgte lukter. ELLERS er alt bra... [emoji23] noen flere?