preeklapsi!

mariolau

Forelsket i forumet
Hei jeg er i uke 38 nå og har fått diagnosen lett preeklapsi Er i veldig dårlig form, sist sv,skap hadde jeg alvorlig preeklapsi å det gikk nesten galt for meg å babyen å jeg var syk lenge etter fødsel. Vil ikke få det like ille som sist. Skal på kontroll på sykehuset i morgen, er det lov å spørre om å få fødsel satt igang siden jeg er så dårlig form, og er moden og har 2 cm åpning? Føler det er det jeg vil, men føles rart å spørre om det. Noen som har no meninger om hva jeg kan gjøre?

Ja, de burde sette deg igang. Rart du fikk lov å reise hjem? Preeklampsi er jo svangerskapsforgiftning, som fort kan utvikle seg til den dødelige varianten; eklampsi. 

Hadde tatt telefonen allerede i kveld, si du er bekymret og du føler det ikke er trygt for deg å være hjemme. God bedring og lykke til!

Følg rådet til Labambie over her gitt..

Får ta en tlf, dem sier det ikke er no fare ennå, Men hvorfor vente til det blir det? Eneste jeg ikke har er protein i urinen. Hvordan skal jeg få de til å høre på meg, Synes de ikke forstår meg. Syter jo ikke fordi jeg er lei graviditeten men fordi jeg er lei av å være syk.

Jeg hadde dratt på sykehuset og satt meg der til dem fikk ut ungen..hadde aldri turt og sitte hjemme å "vente"...Si ifra dame, det er ikke så skummelt som du tror, å dem hopper ikke på deg og biter deg..

Vær "løvemamma" nå å be dem sette deg igang....:)

Back
Topp