Prednisolon

Bringebærpudding

Gift med forumet
Julikulene 2020
deres erfaringer med prednisolon?

Skal ta 10mg daglig sammen med menopur 225ie og cetrotide.

Har gått på det de to siste forsøkene. Lagt på meg, ellers greit[emoji23]

Jeg har også det i tillegg til 150 iu menopur og 150 iu gonal.

Vet ikke om det er psykisk eller bivirkning, men er ganske så kvalm en halv times tid etter jeg har tatt dem og noen timer frem. Ellers ingenting. Om det hjelper mot målet får vi jo se;)

God idé å ta litt ekstra kalsium tilskudd når man tar prednisolon btw:)

Fikk litt hjertebank og ble litt stressa til å begynne med, men synes det gikk bedre etterhvert. Begynte først på 10, men gikk ned til 5 siden jeg reagerte sånn.

Begynte på 40 mg, 20 mg i 2 uker og så 10mg i 2 uker.
Blei veldig trøtt og sliten, og eksemen forsvant i den perioden jeg brukte de. Kunne fint brukt prednisonol igjen! Men blei ikke gravid..

Hatt d i mange forsøk....ikke noe bivirkninger her

Jeg tok lavdose på 5 mg fra sprøytestart og ut uke 8! Ingen bivirkninger, og lyktes først når jeg brukte det[emoji173]️

Jeg tok lavdose på 5 mg fra sprøytestart og ut uke 8! Ingen bivirkninger, og lyktes først når jeg brukte det[emoji173]️
Akkurat
Jeg hadde hatt 5 forsøk (og 5 fryseforsøk) før og da jeg tok prednisolon da ble jeg gravid.
Tok 20mg til 9.uke og da trappet jeg ned.
Ingen bivirkninger

Gikk på 5mg fra sprøytestart, opp til 20mg ved uttak og så trappa sakte ned fra 20mg etter en uke til uke 6. Fikk noe fælt utslett i hodebunnen men ellers ingen bivirkninger. Er overbevisst om at prednisolon hjalp på slik at spiren satt :)

Back
Topp