Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har brukt Prednisolon-tabletter?
Hva er hensikten med de, hva gjør de?
Sto ingenting på papirene om hva det er og hvorfor jeg skal ta de...
Skal ta de når jeg begynner med sprøyter.
Dette her forstod jeg ikke så mye av er nok ikke vanlig å bruke vil jeg tro...men du kan søke i felleskatalogen og skriv inn navnet på legemidlet så serdu hva jeg leste.
Jeg har ikke brukt de, men har fått beskjed om at det er en av tilleggsbehandlingene de vil vurdere for meg.
Prednisolon er egentlig en medisin som brukes for å dempe immunforsvaret, og når det brukes i prøverørssammenheng er det fordi man har en teori om at embryoet frastøtes før implantasjon pga overaktivt immunforsvar lokalt i livmoren. Det kan også gis som tilleggsbehandling for de som blir lett gravide, men mister.
Det er ikke dokumentert at det har noen effekt, men det har blitt nokså vanlig å gi som tilleggsbehandling for damer som har noen forsøk i bagasjen.
Jeg har inntrykk av det er mest brukt ved uttalt endometriose, men det kan hende at det bare er et inntrykk jeg har fordi jeg har fokusert på det når jeg har lest om alternativ og supplerende behandling.
Ser du fikk utfyllende svar fra flinke Ivara.. [:)]
Jeg brukte prednisolon ved dette forsøket.. Om det var det som hadde effekt eller ikke kan jeg ikke si noe om..
Men snart sitter jeg her med en liten gutt..
Hos meg har de ingen sikker diagnose. Ikke endometriose, men muligens pco..
Tusen takk for svar!! [;)]
Ble litt klokere nå.
Er igang med mitt 5 forsøk så de mente vel dette var verdt å prøve.
Så er det bare å håpe det kan hjelpe [:)]