Prednisolon og Fragmin

Brukt begge deler alle forsøkene våre, ikke gravid på to av dem og gravid men endte i MA på det tredje så vet ikke om det gjorde noen forskjell. Ble gravid på egenhånd imellom 3-4 forsøk uten å bruke hverken fragmin eller prednisolon :)

Jeg går på det hvertf forsøk etter jeg mistet guttene mine. Tar ingen sjanse, bedre føre var... fått en datter i ettertid :-)

Prøvd Prednisolon og Albyl-e (som også er blodfortynnende). Ble ikke noe mer gravid;)

Takk for svar, men kjedelig å høre at det ikke funket for deg :/

Brukt begge deler alle forsøkene våre, ikke gravid på to av dem og gravid men endte i MA på det tredje så vet ikke om det gjorde noen forskjell. Ble gravid på egenhånd imellom 3-4 forsøk uten å bruke hverken fragmin eller prednisolon :)

Takk for svar. Gratulerer så mye :) Det må være utrolig deilig å ha fått det til på egenhånd :)

Gikk på fragmin etter egguttak og til uke 12+6. Ble gravid på første forsøk:)

Har dere fått det etter å ha vært utredet for habituell abort, eller trengte dere ikke det? :)

Har dere fått det etter å ha vært utredet for habituell abort, eller trengte dere ikke det? :)

Jeg fikk det nå etter fem negative forsøk. Ikke vært tegn til graviditet, tross topp slimhinne og "perfekte" egg.. Begynner med Fragmin i morgen, veldig spent på om det kommer til å hjelpe :)

Back
Topp