K
Kaketroll
Guest
Hei damer!
Når begynte dere å ta prednisolon før innsett av fryst embryo?
Når begynte dere å ta prednisolon før innsett av fryst embryo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Gratulerer!Noen dager før innsett. Ble gravid på det innsettet, eneste forskjellen fra de andre innsetta var prednisolon. Funka for meg![]()
![]()
Hvilken styrke brukte dere, og hvor lenge brukte dere den? Og hva med albyl-e, styrke og varighet?5 dager før innsett av blasto.. sammen med albyl e![]()
5 mg prednisolon x 1 frem til positiv test.. 75mg albyl e frem til uke 10+6Så gøy! Gratulerer!
Hvilken styrke brukte dere, og hvor lenge brukte dere den? Og hva med albyl-e, styrke og varighet?![]()
Jeg tar 10 dager før innsett. 2x5mg daglig, og etter innsett tar jeg 1x5mg daglig. Vi får se om det funker på forsøk 2, det funket ikke på første.
Takk for svar dere! Når5 mg prednisolon x 1 frem til positiv test.. 75mg albyl e frem til uke 10+6![]()
jeg tar på morgen og kveld. Ca 8 og 19-20. Etter innsett tar jeg bare om morgenen.Rettelse: Det skulle stå når på døgnet dere tar det.![]()
Takk for svar! Hvordan gikk forsøket?Tok 10mg fra sprøytestart (fersk innsett). Etter uttaket tok jeg 20mg, selv om klinikken bare hadde satt meg på 1010gikk på 20mg frem til 10dpo, 5dpt. Reduserte så til 15mg i 5 dager og så 10mg til uke 12.
Gravid i uke 25 nå.Takk for svar! Hvordan gikk forsøket?
Å, så fantastisk! GratulererGravid i uke 25 nå.![]()
Tusen takk!Å, så fantastisk! Gratulerer![]()