Pre seed eller Conceive+ Plus ?

Vi prøvde concive plus flere ganger da vi prøvde på lillemor som nå er 10mnd. Jeg til og med brukte en sprøyte og sprøytet geléen lagt inn i helligheten og ventet enn 5-10min før vi startet moroa, men det funka ikke :D hehe.
Hun satt på PP7 og den pp tror jeg ikke vi gjorde noe spesielt ;)

Prøvd begge, ble gravid begge gangene. Skal sies at jeg blir gravid hver gang jeg har ubeskyttet sex da. Problemet mitt er å holde på dem, pga. arrdannelser etter keisersnitt. Så kan hende disse ikke hadde noe å si, men de har hvert fall ikke skadet :)

Prøvd begge, ble baby begge gangene. Skal sies at jeg blir gravid hver gang jeg har ubeskyttet sex da. Problemet mitt er å holde på dem, pga. arrdannelser etter keisersnitt. Så kan hende disse ikke hadde noe å si, men de har hvert fall ikke skadet :)
Vi prøvde concive plus flere ganger da vi prøvde på lillemor som nå er 10mnd. Jeg til og med brukte en sprøyte og sprøytet geléen lagt inn i helligheten og ventet enn 5-10min før vi startet moroa, men det funka ikke :D hehe.
Hun satt på PP7 og den pp tror jeg ikke vi gjorde noe spesielt ;)
Prøvde concieve+, men ble ingen baby :(

Nei ser for meg det nok ikke har så mye å si. Men er i siste 2 PP før IVF etter fertilitetssjekken. Så kunne svært gjerne tenkt meg å prøva alt som kan prøves .

Nei ser for meg det nok ikke har så mye å si. Men er i siste 2 PP før IVF etter fertilitetssjekken. Så kunne svært gjerne tenkt meg å prøva alt som kan prøves .
Når vi nå skal starte opp prøvingen igjen, så har jeg kjøpt EL tester og fructus femina til meg og "komplett mann" og D vitaminer 80ug til mannen etter anbefaling her inne ;)

Consieve plus er effektivt det er jeg overbevist om.[emoji1303]

Prefert..! Denne er bedre for sæden, ifølge klinikksjefen hos fertiliteam.

Vi ble mot alle odds (pga få sædceller) gravide i sommer, og brukte denne fast. Har absolutt tro på at det hjalp på.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp