Prating?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
"Prater" babyen deres mye?
Hvor gammel var babyen når de første bevisste lydene kom?

Ho prater noe veldig! Kan ikke huske akkurat når hun begynte med det, men hun svarer oss når vi prater til henne. Veldig morro :)

Johan Sebastian 2009
Sophia Christiane 2013

Hu maser like mye som mor :p hun begynte vel å pludre nå hun var ca 4 uker

Jeg har notert ned at Markus begynte med pludr og gledeshikst i slutten av uke 7, så nesten 8 uker gammel:) Han prater bare mer og mer etterhvert som tiden går:) 11 uker og 3 dager nå<3:)

Absolutt :D Vi har ''laaaange'' samtaler på stellebordet. ;)
Begynte vel rundt 4-5 uker. :)
Nå er han straks 9 uker og utforsker stemmenivået mer og mer. Høyere rop :D Artig! :)

Hva med din?

Masse! Han skravler som bare det! Og i det siste er han blitt så flink til å etterligne lydene jeg gjør også. Fantastisk gøy å leke med lyd med ham :-) Og ja - han tester hvor sterk stemmen kan bli ;-) Hehe!

Det er mye skravling, selv når hun spiser. Husker ikke når det startet, men hun har holdt på lenge.

Skravler som bare det. Verdens herligste lyder! Ligger på brystet mitt og ser meg inn i øynene mens hun prater. Smelter jo helt ;)

Storesøster Mars 2009
Lillesøster Juli 2013

Her har han først begynt å prate litt nå egentlig. Han er 10 uker, men født litt tidlig så jeg tror jeg skal begynne å regne utvikling fra termindato:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det skravling, gurgling og roping hele tiden. Veldig moro :) Kan ikke huske helt når det begynte.

Jeg husker heller ikke helt når det begynte, men mini skravler mye :) Roper ut noen ganger :) På stellebordet tar han ofte helt av :) Veldig moro :) Venter bare på latteren jeg nå.

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Prater stort sett hele tideb når han er våken.
Begynte så smått veldig tidlig.
Om det var allerede ved 4 uker mon tro?

♥ Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin ♥

Ikke så mye prating her. Hun er 8 uker. Håper det blir snart. Nå sover hun veldig mye om dagene, så får ikke så mye tid til å stimulere henne. Hun er også født tre uker for tidlig så er redd hun kommer til å henge etter selv om hs mente det ikke var noen fare enda.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Ikke så mye prating her. Hun er 8 uker. Håper det blir snart. Nå sover hun veldig mye om dagene, så får ikke så mye tid til å stimulere henne. Hun er også født tre uker for tidlig så er redd hun kommer til å henge etter selv om hs mente det ikke var noen fare enda.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Trenger ikke å henge etter lenge pga det. Min er født 4 uker før og er helt aldersadekvat både i str og utvikling (3 1/2 mnd nå, termin 3.7., født 4.6.).:-)

Trenger ikke å henge etter lenge pga det. Min er født 4 uker før og er helt aldersadekvat både i str og utvikling (3 1/2 mnd nå, termin 3.7., født 4.6.).:-)
Jeg vet det men er jo bekymret likevell. Jeg må bare være tålmodig å ikke stresse men er ikke så lett :p

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*

Back
Topp