Jeg kopierer det jeg skrev på sept jeg, var litt mer utfyllende det:
Huff, sambo er hjemme i dag. Dere kan jo gjette hvorfor?
Er så møkklei sykdom nå, at jeg har bestemt meg for å flytte på hytta helt alene fra august til april. Mhmm!! Så kan de andre bare sitte hjemme her, og dra hjem den ene sykdommen etter den andre! Så det så!!
Men altså, han verken spyr eller driter, han er bare kvalm. Kanskje han er gravid? Jeg lurer litt i mitt stille sinn på om det kan ha vært middagen i går, pluss mannesjuka. Håper det i allefall.
Ida fikk komme i bhg i dag selv med øyekatarr, hurra!
Skjønte det egentlig da, siden hun har påbegynt behandling. I morgen er det karneval der, så vi må fikse prinsessekjolen hennes i dag. Og der kom svigermor inn døra, så da fikses nok den på 1-2-3!
Ellers skal jeg bare trene shred'n i dag, og slappe av.
Ha en fin dag alle sammen!
***************''
Nå har vi spist lunsj med svigers, og hun tok med seg kjolen til Ida. Så da blir den grei til i morgen.
Tobias er sure suresen i dag, han har 3 hjørnetenner så og si omtrent igjennom, det preger humøret!!
papaya: ja, jeg susser IKKE, og vasker hender i tide og utide. Har lagt meg til det som vane nå, særlig siden Ida har øyekatarr... så håndhygienen er på topp! Har til og med anti-bac tilgjengelig, hehe. Lykke til med fremtennene!
Looney: kjipt med treninga, men hurra for feiring i kveld! [:)]
suki: [:@] Typisk!! Vi har forresten bilen inne til EU-kontroll nå, er visst 2 feil som må fikses. HÅPER det er noe billig småting!!!