pratetråden onsdag 17.feb'10

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

jadda, her er det full rulle. ingen som sitter i ro og ser barnetv for å si det sånn, men man skal vel bare være glad ungene er aktive.

thomas har vært hjemme før i denne uka så han er nok klar for å brenne av litt energi i dag tenker jeg! begge 2 er småforkjøla, men i toppform og ingen feber så da må de i bhg. har jo 1000 ganger mer energi enn meg de der!!

jeg er småforkjøla selv, men jeg vet helldigvis å ta det med ro[;)]

ha en flott ehh...onsdag[8D][;)][:)]

Hei!

Sambo er hjemme med kvalme, faen altså! Blir vel min tur også, jeg får bare lyst til å sette meg ned og grine! Er så lei av sykdom!!!!!

Her stresset nettopp samboeren og N avgårde til bhg. Jeg skal straks stikke på trening, selv om jeg har mest lyst til å stikke kroppen under dyna og bli der for jeg er trøtt. La meg litt for sent i går og har vært våken menge ganger i natt. Sliter litt med søvn om dagen jeg altså.

Ellers er dagens planer å kjøre bestemro på handling, vaske bil, kjøpe og fylle olje på bilen og kjøpe ei lyspære til skiltlyset på bilen. Ja også må jeg på bibliotektet. Har masse skole å lese også + at jeg har en halvveis avtale om kaffedate med ei venninne.

Ser ut som dagen skal gå rimelig raskt den ja.

Tror jeg blir alene i kveld for gubben skal til en kompis sier han.

Jeg skal bye meg med en venninne, vi skal på jakt etter kjoler til 30års dagen hennes neste helg[:)] Lillemor skal være hos foreldrene mine imens. Har litt dårlig samvittighet for det, men de gleder seg masse, lillemor gleder seg MASSE så jeg kan vel bare slappe av og innse at mor ikke er best alltid[;)]

Begynner å bli forkjølt jeg og[>:] Nå kan det godt bli vår synes jeg...

Du må vaske fingrene hele tiden, og ikke susse på han, så kanskje du slipper, skrållan! Lykke til!
God bedring til alle som trenger det!!

Hvordan går det med søvnen, shoppis?

Her er lillemor syk og jobber med fortennene, så i går hadde jeg henne på fanget stort sett hele dagen. I dag har hun ikke særlig feber, så da tror jeg at vi må ut en tur for å få litt frisk luft, får se henne litt an.
Ellers har jeg gått gjennom skapet mitt for å finne noe å ha på meg til helga - skal jobbe nemlig (hurra!! [:D]), og på lørdag er det fin middag. Gleder meg til å pynte meg [:D][:D]

Ha en fin dag, jenter! [:D]

Rakk ikke treningen[>:][>:][>:][>:] Bilulykke på veien som endte i kø og jeg rakk ikke spinningtimen min. Da ble jeg sur og depper enda. Enda surere for at jeg har svidd masse penger på dritt til bilen som olje, vindusspylerveske, pærer, bilvask osv. Kjedelige ting å bruke penger på i mine øyne. Dessuten lyser det faen meg på at ene frontlyset har gått når bilene r ferdig vasket. Men det later jeg som jeg ikke ser så får gubben fikse det i morgen[:D][:D][:D][:D] Der var jeg smart[:D]

Nå er jeg sulten og pønsker på hvordan få trent i kveld. Kanskje ta med N på barnepassen. Han digger jo være der[:)]

Der endret kveldens planer seg betraktelig gitt[:D] Det blir bursdagsfeiring for en felles kompis i kveld. Skal ut å spise en hel vennegjeng både med og uten barn. En av kjærestene til N blir med og så da får han noen å leke med også. Det blir nok koselig - og straks ble jeg litt blidere[:)] Fikk i tillegg en kosemelding av gubben ogdet gjør og dagen min bedre med engang.....

Jeg kopierer det jeg skrev på sept jeg, var litt mer utfyllende det:

Huff, sambo er hjemme i dag. Dere kan jo gjette hvorfor? Er så møkklei sykdom nå, at jeg har bestemt meg for å flytte på hytta helt alene fra august til april. Mhmm!! Så kan de andre bare sitte hjemme her, og dra hjem den ene sykdommen etter den andre! Så det så!!
Men altså, han verken spyr eller driter, han er bare kvalm. Kanskje han er gravid? Jeg lurer litt i mitt stille sinn på om det kan ha vært middagen i går, pluss mannesjuka. Håper det i allefall.
Ida fikk komme i bhg i dag selv med øyekatarr, hurra! Skjønte det egentlig da, siden hun har påbegynt behandling. I morgen er det karneval der, så vi må fikse prinsessekjolen hennes i dag. Og der kom svigermor inn døra, så da fikses nok den på 1-2-3!

Ellers skal jeg bare trene shred'n i dag, og slappe av.

Ha en fin dag alle sammen!

***************''

Nå har vi spist lunsj med svigers, og hun tok med seg kjolen til Ida. Så da blir den grei til i morgen.
Tobias er sure suresen i dag, han har 3 hjørnetenner så og si omtrent igjennom, det preger humøret!!

papaya: ja, jeg susser IKKE, og vasker hender i tide og utide. Har lagt meg til det som vane nå, særlig siden Ida har øyekatarr... så håndhygienen er på topp! Har til og med anti-bac tilgjengelig, hehe. Lykke til med fremtennene!
Looney: kjipt med treninga, men hurra for feiring i kveld! [:)]
suki: [:@] Typisk!! Vi har forresten bilen inne til EU-kontroll nå, er visst 2 feil som må fikses. HÅPER det er noe billig småting!!!

jeg blir kvalm av stress og det å være sliten, så det går an.

jeg har vært på minishopping, ble matvarer, ullsokker, ulltøfler og votter til meg. votter til 399,- er sure penger, men så godt og varmt på jobb[;)]

I dag er Sivert 3 uker gammel![:)]
Det kan se ut som puppen min er på bedringens vei etter jeg fikk antibiotika av legen. Da legen så puppen sa hun bare "Å stakkars deg da!"
Såret ser litt bedre ut så kansje jeg snart kan amme med den igjen. Jeg hater å holde på med denne pumpingen i hvetfall![:'(] Det tar jo så mye tid....Får jo ikke gjort annet enn å amme, pumpe, vaske utstyr til pumping. [8|]

Har bursdag i dag[:D] og dagen begynnte med ein sur gutt men så har dagen våre gøy kost mye me snuppå mi[:)]

Gjøre meg klar for middag snart da. Er like før gubben og arveprinsen kommer hjem og tror jeg.......

gratulerer så mye med dagen, maiå

her står pizzan i ovnen. ungene ser disney, faren er på søppelplassen igjen å donerer litt[;)] oppussing = masse skrot!!

thomas er forsatt litt shabby, hadde ikke spist noe særlig i dag. så nå har jeg litt dårlig samvittighet for å levert han der i dag, men formen har jo vært strålende her hjemme man&tirsdag. vi får se an til i morgen, mulig vi blir hjemme igjen da.

Hurra for deg, Maiå!! [:D][:D]

Gratulerer Maiå, og hurra for Sivert 3 uker! [:)]

Sambo har kvikna til, heldigvis. Spiste masse middag gjorde han og.
Jeg gikk alene og henta Ida i bhg i dag, men tok med vogna til Tobias, så fikk hun sitte i den på vei hjem. Hun ble kjempeglad, og jeg slapp å dra en sur unge etter meg på glattisen i 20 min... I ettermiddag har vi lest masse bøker, laga togbane og slappa av. Jeg har nå støvsugd, og nå har jeg såpass vondt i ryggen at jeg blir å finne i sofaen resten av kvelden! [:)]

Har faktisk fått med meg at Johan Kjølstad er gullfavoritt i kveld, selv om vi ikke følger med på OL. Moro om han vinner, særlig siden vi gikk på videregående sammen! Heia Johan!

Du, forresten, skrållan! Anbefaler sånn ståbrett, da kommer du deg ganske mye raskere hjem, ihvertfall gjør jeg det [:)][:)]

Hurra for Sivert også ja! Enn det, tre uker allerede! [:D]

Har vurdert det faktisk papaya, men Ida vil gå selv nemlig... og det kan jeg nesten ikke nekte henne føler jeg. Hun går fint og i rimelig raskt tempo når vi skal TIL bhg nemlig, det er bare når hun er sliten og vi skal hjem at hun klikker bananas. Men hjernen min får ta det opp til vurdering igjen tror jeg! 

Back
Topp