Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ayla er blitt så pratesjuk i d siste.. Virker som hun har deeee lange diskusjonene med seg selv.. Nå ligger hun ved siden av meg her i sofaen,og skravla går som bare d... *sukk* Hun er jo så nydelig der hun ligger og..
Hi hi Marie prater hele tiden og lager forskjellige lyder etter humøret synes det er søtt [:D]
Og så er hun blitt veldig aktiv hun ruller seg bortover gulvet og illskriker når det kommer noe i veien.
Synes det er litt tidlig å bevege seg så mye, men men hun følger sitt eget tempo.
Hehe! Kjenner igjen det ja. Prater, "roper", gurgler, ler og blåser bobler i ett sett. Kjempesøtt! Det har skjedd så stor utvikling den siste uken, han ler, ruller og jabber masse! Stolt mamma ja![:D]
Jepp, her går skravla i ett! Spesielt på morra'n når jeg helst kunne tenkt meg et par minutter til på øyet... Men det er jo så herlig da, han synger litt av noen serenader innimellom også, skikkelig stemme på gutten ja! Den neste Pavarotti kanskje? [8|] [:D]