"prater" gullungene....

lillemolla

Gift med forumet
 i det siste så har jeg fått den skravlebøtta[:D]..før så ropte han litt av og til og når vi lekte,men nå begynner skravla å gå nesten hele dagen.roper og hyler og flirer og står på..tror han skvetter litt selv  når han roper som høyest.om morran (gjerne altfor tidli) hører jeg begeistra hvin i fra senga og 2 bein som spreller over kanten..da glemmer man gjerne at det har vært lite søvn på mor om natta...[;)]

Adelin prater non stop! Slike tendenser har jo mamman hennes også da[8D], så hva annet kan man forvente.
Masse forskjellige lyder. Hun liker spesielt å si:
"Høøøøøøøy, høøøøøøy, høøøøøøy.." o.s.v.. og da bretter hun underleppa inn og overleppa stikker langt ut.
Lille raringen til mamma! [:)]

Patric hyyyyler og babbler så jeg blir helt svett i øra.. he he lille gullet til mamman sin sier også tydelig i fra hvis han vil noe he he[:)]

ORIGINAL: Ihne

Henrik prater faktisk ikke fult så mye. Han har heller perioder på dagen hvor han kan prate mye.

Ellers er han veldig funderene og kikker på storebror ganske mye.
Og så rynker han mye panne[:D]

han tenker sikkert...njaaaaa skeptisk...he he he[:D][:D][:D]

små lyder hele dagen. Koslig det[:D]

Her prates det i ett sett.. Av og til når hun er skikkelig brelete lager hun sånne pusekattlyder.. skikkelig tidi.. og før hun sovner er det en laaaaang klagesang.. hihi..
[:D] 

Prater og lager masse godlyder. Veldig artig. Virker noen ganger som hun skal fortelle oss noe veldig viktig.[:)][:)][:)][:)]

Prater å hyler. gneller, syter, snur seg kjefter osv osv. Uff hehe av og til går det litt for langt hehe. Men er veldig artig[:D][:D]

ORIGINAL: L24

Patric hyyyyler og babbler så jeg blir helt svett i øra.. he he lille gullet til mamman sin sier også tydelig i fra hvis han vil noe he he[:)]

signerer denne.. Det gjør constanse også.. [:D]

Her skravles det fra ho våkner til ho legger seg. Lyder med tunga ute er greia her nå. Også går det i lyden ma. Så nå høres det ut som ho ligger å roper mamma, spes når ho skal legge seg og ikke helt vil.[:D]

Back
Topp