prata da dere, det er søndag 28 november

Looney

Forumet er livet
VIP

God morgen! [:)]

Her sov ungene til halv 9 i dag, og da vekte vi dem, hehe! [:)] Luksus altså!! [:D][:D]
Ute er det -19 grader, så vi holder oss inne i dag. Koselig det og da, i adventstiden. Skal ta husvasken i dag, for det rakk vi ikke i går, også skal jeg pakke inn litt flere julegaver tenkte jeg. Skal vel spille litt Ludo med Ida også, det er hun blitt så glad i.
Kl 19 er det dags for Zumba, så da skal jeg vrikke litt på ass'n!

Ha en fin 1.søndag i advent jenter! [:)]

La meg kl 00.20 i går, og sov til 11.20 i dag, kun avbrutt av et par dobesøk jeg knapt nok husker. Trøtt jeg tror jeg. Trengte virkelig den utsovingen. Har nå spist en god frokost og gubben manner seg opp til å gå ut for å måke gårdspalssen og feie tarrassene. Jeg tror jeg skal se på han fra vinduet[:D]

Kl 17.00 er det julegateåpning i Lillestrøm med gode venner, dersom vi ikke fryser ihjel ute.

Nicholas kommer vel hjem fra morfar snart også kanskje. Fikk mms av han som drev med julebaksten tidligere i dag.

Her er huset rent, og Destiny og familien kommer på besøk etterhvert her [:)] Perfekt søndagskos [:D]

Gubben og N er ute i snøværet. N leker sabeltann med kosten, og gubben prøver å gjøre noe fornuftig[:D] Jeg skal snart slå til med Big One pizza til middag fordi vi ikk rekker noe annet før julegateåpningen kl fem. Skal møte en del venner der før det blir kaffekos hos et annet vennepar etterpå.

Er vel bare å finne frem vintertøyet til tjukka nå som vi skal ut, er -10 og vind her hvor vi bor. Men merker at vi bor i en ås (med god utsikt), men det er svinkaldt og blåser mye her[X(]

Når sprekker bomben da mandy? Ganske nysgjerrig her jeg sitter[:D]

Jeg venter mannen hjem any minute. Lillemor har sunget i gudstjenesten, så det ble ikke noe middag i dag. Kjøper kanskje noe take away senere.

Julekortene er bestilte, jeg slapp meg for sen for tilbudet på eurofoto, men det var like greit for jeg fant finere kort andre steder likevel[:D]

Dette bildet som jeg tok utenfor ble et av bildene på julekortet[:)] Ikke quote[:)]

Vi har vært på julegrantenninga i borettslaget
Kidsa fikk godteposer fra nissen og er überhappy med det..
Snart kommer T fra jobb, og da får vi ta diskusjonen om hvem som må bli hjemme med sykt barn i morgen..
Jenny er feberpjusk, så det er ikke rettferdig for henne og de andre barna å sende henne i barnehagen.. Men ingen av oss har tid til å bli hjemme heller.
Ender vel med at jeg må ta henne med på jobb en time eller to sånn at jeg får unna det jeg MÅ gjøre..

Hun skal på toårskontroll på tirsdag, er det vaksine da eller?

Jøss så kaldt det er hos dere da?? Her er det fra -6 til -8 grader og det holder[8D][:D]

WZ: husker ikke når vaksinene var jeg[8|][X(]

Her var vi på Putti plutti pot i går... sååå fantastisk herlig stykke altså. Dyr fornøyelse med billetter til seks og huer til 3[X(] I dag har vi kost oss hjemme, mini har vært hos kompisen sin litt. God frokost med tenning av lys, pynting til jul, ryddet og tørket støv, spist pinnekjøtt og lagd pepperkaker. 1 advent ja.. wohooo[:D][:D][:D] Litt mye krangling med 3 i hus, kjenner jeg på lunten min[8D] så godt skal det bli med rolig kveld også!!![;)][:D][:D][:D][:D][:D]

Neste uke har jeg praksis i grunnskolen, gleder meg. Skal bli gøy med litt innspill og stueforandring[:)]

Vi har vært på julegateåpning, og det var kos som alltid. ;ye folk da og vanskelig å se kjente fordi alle var pakket inn i luer og jakker. Dro så til et vennepar og møte en del andre venner. Nicholas fikk kose seg og leke litt der før vi dro videre hjem igjen. Han sovnet i bilen selvfølgelig så han ligger nå i sengen og leker, og er ikke trøtt.

Gubben driver med noe nede, og jeg ser 71 grader nord. ALltid like imponert over friskussene der altså.

I morgen skal gammel bilen på verksted for å bytte reg. reim og fikse varmeapparatet og jeg til tannlegen. Begge deler lukter DYRT!!"!!!

Har vært litt vekke i det siste og ikke skrevet så mye her[&o] Har vært så opptatt med andre ting

Men en ting som er positivt snuppa mi er en engel på nettene igjen[:D]

Godt å høre Buffi.

Vi har vært på aketur med ungene i dag. Sivert var ikke spesielt happy med det, likte nok ikke den sure vinden. Og han var faktisk litt kald så det spørs om han må ha en tykkere dress. Men Hannah hadde det gøy med den nye rattkjelken. [:)]

Ellers var svigers her på kaffe i ettermiddag og nå har jeg pyntet huset ferdig til jul. mangler bare juletreet men det venter vi litt med. [;)]

Ser på "Fengslet i utlandet" og spiser godis[:)] Bør vel hoppe i køya snart også kanskje?

Snuppa i magen har vært ekstremt aktiv i dag, nesten på kanten til det slitsomme faktisk[&:] Blir hun slik når hun er født også så blir det fart og moro i heimen. Nicholas er jo temmelig over gjennomsnittet aktiv så da passer det bra med en slik en til[:)][:)][:)]

Back
Topp