Prat prat 30 juli

FirstTime

Elsker forumet
Heisann hopsann fallereralleraaaa!God morgen babbes!
Helt utroligHeltUtrolig JEG HAR SOVET MER EN EN TIME I NATT!!!!!!!!!!!..tror jaggu det ble en fire fem timer! Metalliske lyder og bølgeskulp er borte fra mine ørekanaler og jeg føler meg stø på begge beina

Nå har lillemor sovet i fire timer, fått melk over tre runder og kos og smokk av far så nå dulter hun rundt i babybjørnen til far som lager frokost til oss. Det vil si, jeg får tid til BV, Jippiheyhey!

Vet aldri når denne engergien snur til frustrasjon så velger skrive til dere nå! [:D][:D]

HA EN KNALLERT DAG OG NYT THE LIFE WITH URE SWEET BABY

her våkna ho ette 2-3 tima før å få mat :)
men idag tili blej ej direkte dursja i golp!! va so en foss ut monnen hinna [8|]
hehe

no ligge ho å lalla sova at me pappaen[:)] slik ej fe vere på bv å få me mej godt nytt hehe :)

forma dokka e folkens ??
håpe alle he d supert!!! :)

i dag er jeg ganske trøtt..-men, jeg klarer da å stå oppreist [;)]
Tror gullet hadde en økedag i går, for han skulle ha pupp hele tiden, og sovnet ikke før halv to i natt, og da i vår seng...

Var våken halv 5, halv 7, halv 9, og halv 11 sto vi opp..Dette er ikke likt han i det hele tatt..-men nå ligger han å sover på fanget til pappaen sin [:D]

I går gjorde jeg masse husarbeid, så var helt utslitt i går kveld, derfor skal jeg ikke gjøre stort i dag [;)] bare små ting, og slappe av!!

i går var vi på babybesøk [:D] hun var større enn Adrian ennå det er 12 dager mellom dem [;)] - det var ganske sprøtt [:D] men gud så nydelig hun var [:D] (selv om Adrian er jo nydeligst da [;)] hehe)

huff tror jeg må til fysio ja......slet jo med bekkenet før fødel men nå...ojoj..vi hadde stort mot da vi tok bilen bort til vannet her for å tusle litt for første gnag med vogna..fikk knallvondt etter ca 200meter. Ikke klarte jeg løfte vogna inn i bilen heller. Huff..stian begynner jobbe til tirdag..må nok vente litt med gå turer jeg..

fler?

sliter ikke med bekkenet..
Men, har blitt lite turer her pga mye trykk i underlivet, og litt ømme sting..
Men, endelig begynner det å bli bra!!
Nå gleder jeg meg bare til stingene går bort, så jeg slipper å klø sånn!!

Heldig du FirstTime som får sove så mye [:D] Her blir det lite søvn fra 04 og utover på morgenkvisten. Da skal nemlig Emma være KJEMPEvåken, og underholde litt. [:D] Me sover mellom slagene da hvertfall!

Nå sover hun som en stein igjen, så da kan jeg sitte litt på BV! Herlig!!

ORIGINAL: Mille84

Heldig du FirstTime som får sove så mye [:D] Her blir det lite søvn fra 04 og utover på morgenkvisten. Da skal nemlig Emma være KJEMPEvåken, og underholde litt. [:D] Me sover mellom slagene da hvertfall!

Nå sover hun som en stein igjen, så da kan jeg sitte litt på BV! Herlig!!

hm..mulig jeg utrlykkte meg feil..sover veldig lite..idag var første natta jeg sov på..hm..skal vi se..sov ikke på fem døgn før fødsel..og føda jo 20..blir nesten tre uker uten søvn...så trengte de få timene inatt..... er så rart med det..har så problemer med sove da jeg bruker så lang tid på sovne..(alltid gjort det...og brukt endel sovetabletter pga det)....

men bare ett par timer om natten klarer jeg meg på en stund..rimelig herda ..hehe..

Gud går i ett her..idag har hun ammet : 8.30, 10.15,12,15 og nå klokken 16.... håper hun sovner for noen timer nå..hun har ikke sovet siden morges! (har jo hatt korte dupper da)

Men du Mille har ikke rekt høre og sjekke her jeg, hvordan gikk igangsettingen din?
gel var ikke noe særlig ass..huff..håper det går bedre neste gang

Skal vi se..

Kian vånknet kl 0230 for mat, men det ble ingen søvn etter det.
Jeg sov altså i ca 2 timer og var oppe 9 timer med Kian etterpå.
Luftsmerter deluxe[&:] Når jeg holdt hånden på magen hans så braket og buldret det. Stakkars liten. Vi prøvde mange stillinger og til slutt var det å ligge på magen min som var det beste, mens jeg vugget han.
I løpet av de 9 timene sov han 1 time og 40 min. Jeg turte ikke sove pga krybbedød og mageleie + samsoving. Nei jeg holdt meg våken.

Har gitt gutten miniform i dag og det har hjulpet masse.
Lurer på om det er aventflaskene som er årsaken til all luften?
Fra nå er det kun dr.brown flaskene som skal brukes.
Nå er han seg selv igjen.[:D]

Irene, enda godt du endelig fikk sove litt!
Det hjelper bra på humøret ditt og er viktig for brystmelka di!!!
Er så godt å ha deg tilbake vennen!

Back
Topp