Prat i vei damer, det er TIRSDAG

lenemor

Forumet er livet
Jeg så det var fler pålogget her, så jeg lot være å starte skravletråd, for jeg har blitt så flink til å lage samtidig som noen andre... men nå, en halvtime senere har det fremdeles ikke dukket opp noen skravlis.

Har hatt den beste natta på uminnelige tider - sov til to, matet lillebror og styra litt med å få han til å sove igjen, la meg tre, og fikk sove til kvart på sju - da lå jeg våken i ti minutter og var sikker på at babyen min var død, helt til han begynte å ynke seg [:D]

Nå sovnet han, så han er slengt i vogga.. jeg går og venter på posten, for jeg er så spent på bittebror-pakka mi... mens jeg venter får jeg sminke meg - jeg har blitt et nytt og bedre menneske, jeg sminker meg hver dag, og bare det å se litt mer stelt ut får meg til å føle meg bedre... det, sammen med våryrhet gjør at jeg har det ganske bra for tiden

God morgen!
Her er det happy-day i dag.. Våkna kl 5 i natt jeg, og da gikk jeg liksågodt å sjekka skatten.. [8|][:D] Så blei godt over 30 000 tilsammen oss i mellom.. Det er kjekke penger når man skal bygge terasse..! [:D]
Maren og Sindre er i barnehagen nå, og jeg skal på jobb i ettermiddag..

Ellers sitter jeg og ser på www.africam.com.. [8|][:D] Eller har det på i bakgrunnen.. Stort sett bare gnu der, men har da sett både elefant, gepard og andre dyr og!

God morgen! Her kvitrer fuglene og det er endelig vår - det er bare så deilig at jeg må si det hver dag[:D] Det er VÅR[:D] Våknet til to jenter som ikke ville på skole/barnehage. Det var grining og sutring - men ut dørene kom de. Og skolejenta var det null problem med da vi kom fram heldigivs. Det er var litt mer om og men med Amalie. Det er ei av de voksne i barnehagen som hun ikke er så begeistra for. Dama er sprudlene og koselig - men det blir visst i meste laget for henne så tidlig om morgenen. Heldigvis var det "favoritt-tanta" som tok imot - så da gikk det greit.

Det blir jobb om noen timer og så en rolilg kveld[:)]

God tirsdag jenter

Trodde jeg skulle på kontoret i dag men fikk sms av pappa at jeg kunne komme i morgen i stedet. Så da er det hjemmekontor på meg i dag også deilig.
Chr er levert i barnehagen og jeg slapper av med en te kopp før jeg skal starte dagen.
Noen som har tittet på selvangivelsen sin i dag da?
Ser ut som jeg får igjen penger men manglet et halvt hus og reise på utkaste.så vi fr se hva som skjer når det kommer på.

Hva skal dere ha til middag i dag?
Skal ut å handle til ukeplan i dag men er litt tom for ider.

god morgen!!

her våknet jeg rundt syv.. og ingen av jentene var da våkne... etterhvert hørte jeg julie skravla.. så kvart på åtte kom malin inn til meg.. så da gikk jeg i dusjen etter at jeg hadde klødd malin litt på ryggen..[:)] 

så nå er hun levert i bhg.. og jeg er hjemme. lagde meg grøt til frokost i dag.. herlig![8D][:D] etterpå skal vi på barseltreff hos naboen, alltid like hyggelig!!

i kveld skal vi se på hvordan vi skal ha det ute foran her.. med rundt 55k igjen på skatten så får vi litt å bygge for[:)] 

så deilig å lese at våren kommer frem rundt omkring i landet her.. det gjør den her og.. det er mye rart under snøen må jeg si.. så det skal bli godt å få ryddet skikkelig opp her ute. men det er herlig med vår.. [:)][:)][:)]

ha en strålende dag alle sammen!![:)]

God formiddag.

Sovet sånn passe i natt, våknet flere ganger. Marcus våknet 6 i dag, da var han klar for dagen, prøvde å få han te å sove igjen men neida det skulle han ikke.

Sambo har fri i dag og leverte i bhg, jeg lå te halv ti, det var litt deilig, for huepina er visst på vei te bake igjen.

Planer i dag, vaske tøy, brette tøy og henge opp tøy, også skal jeg finne frem symaskina og sy litt.

ORIGINAL: silje a

God tirsdag jenter

Trodde jeg skulle på kontoret i dag men fikk sms av pappa at jeg kunne komme i morgen i stedet. Så da er det hjemmekontor på meg i dag også deilig.
Chr er levert i barnehagen og jeg slapper av med en te kopp før jeg skal starte dagen.
Ser ut som jeg får igjen penger men manglet et halvt hus og reise på utkaste.så vi fr se hva som skjer når det kommer på.

Skal ut å handle til ukeplan i dag men er litt tom for ider
.

dette er ukeplanen vår for denne uka
mandag; koteletter med gulrøtter og poteter
tirsdag; fish n' chips (hysefilet, potetbåter og dressing laget av remulade og rømme... og tomater og slangeagurk)
onsdag; grillribbe med byggris og grønnsaker
torsdag; seifilet med poteter og løk
fredag; kylingvinger, baguetter, gulrotstenger og blåskimmeldip
lørdag; pizza
søndag; svinesteik med gratinerte poteter og broccoli

ORIGINAL: silje a

God tirsdag jenter

Skal ut å handle til ukeplan i dag men er litt tom for ider.

middag denne uka:

i dag: røkt skinke, poteter, grønnssaksgrateng
onsdag: pai med rester av skinken fra i dag og grønnsaker, eller pastarett av noe slag
torsdag: m og m er alene hjemme, så det blir nok pannekaker
fredag: taco
lørdag: entrecote
søndag: har vi ingen plan for enda..

Hallo damer. Jeg har kropp som er født i sirup i dag, så i dag skal jeg ha fri for å ta meg inn litt. Jeg skal se om jeg får tatt med meg kroppen min ut på tur nå som føret tillater bruk av mbt sko igjen. Ellers skal jeg bare ta det rolig. Det trengs.

Middagsforslag herfra:
Stekt laks med potetmos i blandet en boks kremost med hvitløk
Tacoform med philadelfia ost, tacokjøttdeig, stekte grønnsaker (f.eks minimais, paprika og løk) og gratinert med ost.
Carbonara
Koteletter
Hel grillet kylling
Fredagstaco[;)]

Aslak var ganske overbevist om at det var morgen kl 3 i natt!!! Festlig! jeg vurderte frem og tilbake om jeg skulle gå på jobb, og gikk. Men måtte kaste inn håndkleet etter pausen. Utrolig kjipt å ikke kunne fungere skikkelig! I morgen skal jeg ta med paracet på jobb og se om det funker først. HATER å måtte gå hjem fra jobb før tiden.

Vi har spist lapskaus til middag. Solveig elsker å hjelpe til! hun skjærer pølsene og skreller gulerøtter. Aslak spiser av lasset.

Mannen har fulgt Aslak på HS i dag. Har fått henvisning til øyenlege siden Aslak skjeler litt og at Solveig er så mye langsynt. Ellers var han flink da vaksinen ble satt og alt var bare bra.

Back
Topp