PRAMPACK

Vi er strålende fornøyd. Bilsetet oppi bagen på vogna så den ble godt beskyttet også. Flyselskapene har godkjent prampack som sikker embalasje og deker evt skader som kan oppstå på reisen[:)]

Prampacken har hjul og fungerer i praksis som en trillekoffert. Veldig greit å slippe å pakke vogna opp før vi var fremme på hotellet vi skulle bo på.

Takk[:D] Så bra [:)]

Har vurdert å kjøpe en ny sportsvogn/trille, men blir jo omtrent det samme og kjøpe en prampack.
Kan jo bruke den til å oppbevare vogna i også seinere [;)] 
Men vi har simo duo vogn og selv om det står at den passer, så er jeg litt skeptisk[;)] Tror vi må prøve i butikken.. Hvilken vogn har dere?

Noen andre som har prøvd prampack?

Vi har emmaljunga edge duo, den er vel omtret like stor som Simo tror jeg.

ORIGINAL: ladylovlylocks

Takk[:D] Så bra [:)]

Har vurdert å kjøpe en ny sportsvogn/trille, men blir jo omtrent det samme og kjøpe en prampack.
Kan jo bruke den til å oppbevare vogna i også seinere [;)] 
Men vi har simo duo vogn og selv om det står at den passer, så er jeg litt skeptisk[;)] Tror vi må prøve i butikken.. Hvilken vogn har dere?

Noen andre som har prøvd prampack?

Den pram packen skal passe alle vogner, og ganske mange vogner er jo ganske store. Solgte den på butikken der jeg jobba, en kollega putta ei vogn i for å se om den passa, og den passa fint [:)]

Vi har og er veldig fornøyd! Kjempegrei å ta med seg, pluss at du kan få plass til en del i bagen til vogna også [:D]

ORIGINAL: Ceciliekje

Vi har og er veldig fornøyd! Kjempegrei å ta med seg, pluss at du kan få plass til en del i bagen til vogna også [:D]

Veldig praktisk når det er gratis å ha med seg barnevogn og ingen veier prampacken/barnevogna. Dermed blir det aldri overvekt på oss heheh

ORIGINAL: Mosaikk

ORIGINAL: Ceciliekje

Veldig praktisk når det er gratis å ha med seg barnevogn og ingen veier prampacken/barnevogna. Dermed blir det aldri overvekt på oss heheh

Nettopp [:D]

Jeg lurer på og kjøpe den der vis vi skal bo i Australia noen mnd'er..Gidder ikke og ha reisetralle med ned der,vil helst ha den ordentlige vogna med ned..Men disse prampack,er de ikke dyre?

1499,- tror eg.. men hvis vi skal kjøpe ny vogn + sånn annen pose til å ha vogna i på flyet blir jo det litt penger det også[;)]

ORIGINAL: Scorp80

Den skal jaggu jeg invistere i også [:D]

Lett når vi drar til tyrkia i mai da [:)] Akkurat bestilt tur 28mai

Men hvor kjøper man di?

http://www.prampack.no/no/6

Har på lilleprinsen.no iallefall. Og på barnashus sin nettside så jeg at de hadde den, så tenkte se om de har i butikken her også.. Hvis du ser på prampack.no så finner du liste over hvor de selger!

ORIGINAL: Scorp80

Den skal jaggu jeg invistere i også [:D]

Lett når vi drar til tyrkia i mai da [:)] Akkurat bestilt tur 28mai

Men hvor kjøper man di?

Her i byen får man kjøpt dem på flyplassen faktisk. Både Norwegian og SAS reklamerte for dem (i og med at de oppfordrer til å bruke dem...)

Vi er strålende fornøyd. Bilsetet oppi bagen på vogna så den ble godt beskyttet også. Flyselskapene har godkjent prampack som sikker embalasje og deker evt skader som kan oppstå på reisen[:)]

Prampacken har hjul og fungerer i praksis som en trillekoffert. Veldig greit å slippe å pakke vogna opp før vi var fremme på hotellet vi skulle bo på.

Jobber selv i bransjen, og anbefaler på det sterkeste å anskaffe prampack [:)] I tillegg har jeg jo fire barn i alderen 10 år - 3 mndr, og har vært mye ute og reist med dem. Min erfaring er å ta med den beste vognen på ferie, ikke bare en (s)liten reisetrille. Om barnet ligger i en god vogn og sover godt både på dag-og kveldstid, får hele familien en god ferie [:)], om barnet må ligge i en liten paraplytrille eller lignende...- ingen god ferie...[&:] Og med prampack er du garantert erstatning om noe skulle skje med vognen på reisen, så man slipper å tenke på det. I tillegg til at det er mye enklere å frakte vognen med seg, og stuffe litt ekstra bagage i "hulrommene". (Bleier er dyrt i syden [;)])

ORIGINAL: Tøtta29

Jobber selv i bransjen, og anbefaler på det sterkeste å anskaffe prampack [:)] I tillegg har jeg jo fire barn i alderen 10 år - 3 mndr, og har vært mye ute og reist med dem. Min erfaring er å ta med den beste vognen på ferie, ikke bare en (s)liten reisetrille. Om barnet ligger i en god vogn og sover godt både på dag-og kveldstid, får hele familien en god ferie [:)], om barnet må ligge i en liten paraplytrille eller lignende...- ingen god ferie...[&:] Og med prampack er du garantert erstatning om noe skulle skje med vognen på reisen, så man slipper å tenke på det. I tillegg til at det er mye enklere å frakte vognen med seg, og stuffe litt ekstra bagage i "hulrommene". (Bleier er dyrt i syden [;)])

Helt klart. Vi hadde med oss Emmaljunga vogna og brukte den som seng. Snuppa fikk på en pysj før vi trilla til restauranten. Hun sovna som regel på vei dit og når vi kom hjem trilla vi henne bare inn på rommet. Droppa hele reisesengen[:D] Go´vogna er trygg og god.

Back
Topp