Prampack

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Verdt å investere i?

Reiser en del i løpet av et år med vogn :)

Reiser med fly?
Spørs hvordan du har reist tidligere, hvordan pakket du vogna da?
Kommer dere til å trenge vogn lenge med på reiser enda?

Vi kjøpte brukt på finn, betalte 500,- og den er helt super:)

Jeg har tjent inn det min kosta ved å leie den ut til andre. Har selv bare brukt den en gang [emoji28]

Hvor dyr er vognen? Hvor skal du reise (blir du hentet i stor bil eller skal du ta tog/buss til og fra?)

Vi kjøpte pga ny, dyr emmaljungavogn til eldste.
Minsten fikk reisevogn til et par hundrelapper og så bruker vi vognposene til flyselskapet, kjedelig om vognen blir ødelagt ja, men ikke en økonomisk krise. Har klart seg fint på 8 flyturer hittil.

Er kavete å pakke ned en stor vogn, ikke godt å trille selve prampacken og tar endel plass om du feks skal ha flere kofferter i bagasjerommet i tillegg. Og om du pakker ut vognen fordi du skal videre med feks tog, så blir jo prampacken et kolli som må drasses på i tillegg. Men du får iallefall erstatning for ødelagt vogn (men husk at det ikke skal stuffes ekstra ting i den-da risikerer du å få null og niks)

Jeg tok bare med babyjogger city mini GT-vogna på flytur. Kjøpte egen reisebag til den (fra babyjogger). Fungerte finfint

Synes den er vel verdt pengene! Selv om en evt forsikring dekker skadene på vogn ved reise, er det utrolig kjedelig plutselig å være uten vogn på det aktuelle reisen...

Vi har brukt prampack på Stokke vognen frem til vi kjøpte en reisebok for et par måneder siden. Er selv mye mye mer fornøyd med reisevognen. Prampacken tar jo nesten mer plass enn en koffert bare den.

Takk for innspill! [emoji1316]

Ja absolutt.
Vi reiser også en del med fly og den er gull[emoji1303]
Fikk knekt en del på understellet en gang og fikk nytt med en gang.

Vi kjøpte vår brukt for 400 og har leid den ut for til sammen 1100 foreløpig, i tillegg til å ha brukt den et par ganger selv :)

Ja, det er veldig kjekt hvis man skal reise litt! Legg inn et søk på Finn og prøv å få kjøpt brukt [emoji4] de var ganske populære da jeg kjøpte, så gikk raskt unna.

Må nevne at vi fløy en gang før vi kjøpte prampack, og vogna fikk et par flenger på turen. Vi valgte derfor å kjøpe, og etter det har det ikke vært en skramme på vogna etter reising [emoji4]

Vi kjøpte vår brukt for 400 og har leid den ut for til sammen 1100 foreløpig, i tillegg til å ha brukt den et par ganger selv :)

Smart! Kanskje vi skal gjøre det også. Hva leier dere den ut for?

Dæven, skulle kanskje leid ut vår vi og. har bare brukt den en gang, og vi har jo egentlig aldri brukt vogn overhodet. Takk for tipset, det skal jeg definitivt gjøre!

Vi lånte broren min sin i ett år før vi tok til vettet og kjøpe YoYo. Egen reisevogn er genialt! Angrer på at vi ikke gikk til anskaffelse av det før. Prampacken tar jo like stor plass som en tung koffert. Måtte ha medium+ størrelse på leiebilen for å få plass til to voksne, en baby og vogn med prampack. Nå klarer vi oss med en liten bil :)

Back
Topp